شناسهٔ خبر: 50363869 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

ببوها به صحنه تئاتر بازمی‌گردد

نمایش «ببو» که به دلیل شیوع کرونا متوقف شده بود از نهم آبان به صحنه بازمی‌گردد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش ببو که از چهارم‌خردادماه ۱۴۰۰ با طراحی، نویسندگی و کارگردانی مهیار شیروانی در سالن گلایل پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه رفت، پس از یک هفته اجرا به دلیل شیوع کرونا متوقف و اکنون با بهبود شرایط، مجددا از نهم آبان‌ ماه ۱۴۰۰ اجراهای خود را ادامه می‌دهد.

در خلاصه این نمایش که ژانر کمدی دارد، این گونه آمده است: در یکی از روزهایی که خانه‌ خالی است و مادر کامبیز در خانه حضور ندارد، او همدستان کلاه‌بردارش را در حین سرقت اشیاء باستانی، در زیر زمین خانه‌شان گروگان گرفته. ناگهان مادرش به خانه باز می‌گردد و با این صحنه گروگان‌گیری روبه‌رو می‌شود. کاراکترهای داستان در موقعیتی که اعتماد کردن، سخت‌ترین کار است، باموانع شخصیتی‌شان برای مورد اعتماد قرار گرفتن مواجه می‌شوند.

بازیگران این نمایش ۸۰دقیقه‌ای عبارت از: پرستو الماس، نیکو پشوتن، عماد جاویدپور و مسعود رمضانی هستند.

همچنین از دیگر عوامل این گروه نمایشی می‌توان به مجری طرح: محمد گودرزیانی، طراح نور: رضا خضرایی، ‌طراح گرافیک: محمدصادق زرجویان، طراح گریم: مریم سالاروند، مشاور طراحی صحنه: هادی بادپا، موسیقی: پوریا مهدی، گروه کارگردانی:ایمان حسینی و دانیال کریمی، ‌مدیر اجرا: محمدرضا اربابی‌نیا، مدیر روابط‌عمومی: امیر قالیچی و ‌مشاور رسانه‌ای: امیر پارسائیان‌مهر این نمایش را بر عهده دارد.

مهیار شیروانی که در کارنامه خود، نویسندگی و کارگردانی نمایش یه هفته بعد هفته قبل و همچنین نویسندگی و کارگردانی فیلم کوتاه جنگل آسفالت را دارد، از زمستان سال ۱۳۹۸ و پیش از آغاز همه‌گیری بیماری کرونا، به همراه گروه بازیگرانش تمرینات نمایش ببو را آغاز کرده بود.

نظر شما