شناسهٔ خبر: 50361856 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس سازمان حمل ونقل مسافر کرمانشاه:

رانندگان دو نوبت واکسن دریافت کردند

شهبازی گفت: استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای رانندگان تاکسی و اتوبوس در حین خدمت رسانی به مسافران الزامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهبازی رئیس سازمان حمل ونقل مسافر کرمانشاه گفت : با وجود اینکه در خیلی از شهر‌های کشور از وضعیت قرمز ویروس کرونا خارج شده اند، اما متاسفانه در روز‌های اخیر در شهر کرمانشاه شاهد افزایش ابتلا به بیماری کرونا هستیم که این امر ناشی از استفاده نکردن از ماسک و عادی انگاری در رعایت توصیه‌های بهداشتی از سوی برخی از شهروندان است.

او گفت : از همین رو بنا بر مسئولیت اجتماعی و تاکید سرپرست شهرداری کرمانشاه به دلیل حفظ سلامت ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری و مسافران، جلوگیری از ورود به پیک احتمالی موج ششم کرونا این سازمان همچون سابق و با عزمی جدی‌تر بر لزوم استفاده ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی از ماسک و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی نظارت خواهد داشت.

شهبازی افزود: به دلیل سهولت در دسترس قرار گرفتن ماسک و مواد ضد عفونی اکیپ گشت‌های سیار و ثابت در خطوط و مبادی با تراکم بالای مسافر در اختیار تاکسیرانان قرار می‌گیردضمن اینکه رانندگان نیز هم می‌توانند با مراجعه به جایگاه‌های مشخص شده همچون میدان آزادی و محل اداری سازمانجهت دریافت ماسک و مواد ضد عفونی اقدام کنند.

رانندگان ناوگان حمل و نقل درون شهری در کرمانشاه دو نوبت واکسن کرونا را دریافت کردند

شهبازی گفت: ۱۰ هزار راننده حمل و نقل درون شهری کرمانشاه با دریافت دو نوبت واکسن در مقابل بیماری کرونا واکسینه شدند.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه با اشاره به اینکه کار واکسیناسیون رانندگان تاکسی، اتوبوس، آژانس‌های تاکسی تلفنی و رانندگان سرویس مدارس در شهر کرمانشاه به پایان رسید افزود: واکسیناسیون رانندگان حمل ونقل عمومی درون شهری از نیمه دوم مرداد امسال آغاز و تا ۲۵ آبان در پایگاه ویژه رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری کرمانشاه ادامه داشت.

او از رانندگان خواست پس از دریافت واکسن شیوه نامه‌های بهداشتی همچون فاصله گذاری اجتماعی، زدن ماسک و استفاده از مواد ضدعفونی کننده را فراموش نکنند .

انتهای پیام/د

نظر شما