شناسهٔ خبر: 50361601 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

فروغی: برگزاری آیین تجلیل از ورزشکاران قطعاً بازخورد خوبی دارد/ آیت‌الله رئیسی رویکرد مردمی و عدالت محوری دارد

دارنده مدال طلای تیراندازی بازی‌های المپیک توکیو گفت: برخورد مناسب و برگزاری آیین‌های تجلیل سبب می‌شود که قهرمانان با روحیه بالاتر آماده رویداد‌های بعدی شوند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جواد فروغی برگزاری آیین تجلیل از مدال آوران بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو را خوب توصیف کرد و اظهار داشت: بدون شک برگزاری آیین تجلیل از ورزشکارانی که پرچم کشور را به اهتزاز درآوردند قطعا بازخورد خوبی دارد و عامل مهمی در افزایش انگیزه و انرژی قهرمانان برای ادامه افتخارات و استمرار دوران قهرمانی آن‌ها محسوب می‌شود.

دارنده مدال طلای تیراندازی بازی‌های المپیک توکیو گفت: برخورد مناسب و برگزاری آیین‌های تجلیل سبب می‌شود که قهرمانان با روحیه بالاتر آماده رویداد‌های بعدی شوند که این مهم به شور و نشاط اجتماعی تبدیل خواهد شد.

جواد فروغی توجه رئیس جمهور به آحاد مختلف جامعه را هم مثبت توصیف کرد و توضیح داد: آیت الله رئیسی رویکرد مردمی و عدالت محوری دارد و حضورش در جمع قهرمانان و صمیمیتی که داشتند پیش از این هم به اثبات رسیده بود.

قهرمان طلایی کاروان ورزشی ایران در بازی‌های المپیک توکیو در پایان گفت: همانطور که این آیین برگزار شد و جوائزی که مصوب شده بود، محقق شد، اما در استان‌ها هم که به قهرمانان خود وعده می‌دهند، باید جامه عمل پوشیده شود.

انتهای پیام/

نظر شما