شناسهٔ خبر: 50359953 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان در گفت‌وگو با «بسیج»:

یادواره شهدای پاسدار استان زنجان برگزار می‌شود

زنجان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان از برگزاری یادواره شهدای پاسدار استان زنجان در راستاي كنگره 3535 اين استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام حسن بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بخصوص ٣٥٣٥شهيد استان زنجان اظهار داشت : این یادواره با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای پاسدار و همچنین به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  برگزار می‌شود. 

 

یادواره شهدای پاسدار استان زنجان برگزار می‌شود



مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان  خاطرنشان کرد :استان زنجان  ٢٧٦شهید پاسدار تقدیم انقلاب اسلامی کرده است . 

 

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه پیش از برگزاری اجلاسیه یادواره شهدای پاسدار برگزار می‌شود ، تصریح کرد :باید در پاسداشت حماسه‌سازی و ایثارگری شهدا  هر آنچه  در توان داشته باشیم به کار ببندیم.

 

وی با بیان اینکه فرماندهان و پاسداران استان زنجان در دوران دفاع مقدس و پس از آن دوران همیشه در صحنه حضور داشته اند، عنوان کرد :در یادواره مذكور از خانواده جمعي از شهيدان تجلیل به عمل خواهد آمد. 

 

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به اينكه این مراسم با حضور و سخنرانی سردار محمد تقی اصانلو ، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) برگزار مي شود،افزود: یادواره شهدای پاسدار روز چهارشنبه ۵ آبان ماه سال جاری از ساعت ٩صبح در محل سالن نور زنجان برگزار مي شود.

نظر شما