شناسهٔ خبر: 50356853 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

بهترین و شیک‌ ترین هدیه‌ای که می‌توانید از فروشگاه برنارد گالری برای عزیزانتان بخرید!

صاحب‌خبر -
 خرید ساعت دیزل برای افرادی مناسب است که دوست دارند همیشه شیک باشند.
سه هدیه فوق‌العاده برای عزیزانتان
در اولین گام می‌توانید به عطر فکر کنید. رایحه انتخابی شما همواره با عزیزتان می‌ماند اما باید بدانید که عطر در افکارعمومی نشانه‌ای از پایان رابطه است. مورد دیگر لباس است. لباس نشان‌دهنده سلیقه شماست و حساسیت زیادی باید به خرج دهید. مورد دیگر در دشواری آن این بوده که باید سایز طرف مقابل را بدانید. در نهایت به سراغ ساعت می‌رویم. ساعت‌ها همیشه هدیه‌ای شیک و لوکس شناخته شده‌اند و سایز آنها قابل تنظیم است.
چرا ساعت بهترین انتخاب است؟
اگر دوست دارید یک ساعت مچی با عملکرد کامل انتخاب کنید، ساعت دیزل، یک انتخاب ایده‌آل است. شما می‌توانید از بین فولاد ضدزنگ کلاسیک، چرم محکم یا طرح‌های سیلیکونی، جسورانه انتخاب کنید، یا مدل‌های ساعت هوشمند با تکنولوژی بالا با شاخص‌های منطقه زمانی متعدد را انتخاب کنید.
این ساعت‌ها باتوجه‌به شیک بودن و کارایی خاص، گزینه‌ای مناسب برای هدیه دادن به عزیزانتان هستند.
تاریخچه ایجاد برند کمپانی ساخت ساعت دیزل (Diesel):
روزو برای یک تولید کننده پوشاک با نام مونتکس و تحت مدیریت آدریانو گلد اشمید کار می کرد وی با پولی که از پدر خود قرض گرفته بود توانست 40% از سهام این شرکت را خریداری کند و با خرید سهام توانست نام این شرکت را به دیزل تغییر دهد.
در ابتدای این حرکت آن ها فقط در مسیر تولید شلوار جین فعالیت می کردند اما در ادامه در سال 1985 روزو موفق شد تمام سهم گلد اشمید را به قیمت 500 هزار دلار خریداری کند و محصولات دیگری را به تولیدات این شرکت اضافه کند که یکی از آنها ساعت دیزل بود.
روزو در یک سخنرانی خود نکته جالبی را بیان کرد; من بازاریابی را از آمریکایی ها, خلاقیت را از ایتالیایی ها و مدیریت را از آلمانی ها آموخته ام.
جالب است بدانید درآمد متوسط این شرکت در یک سال معادل 1/3 بیلیون یورو می باشد که این رقم برای همچین کمپانی یعنی یک مدیر خیلی موفق!!!

خرید ساعت دیزل

دیزل، انتخابی جذاب و مناسب برای همة افراد است.
چرا ساعت دیزل بهترین انتخاب است؟
ساعت‌های دیزل، به‌منظور ایجاد جلوه‌ای ماندگار، هرگز از سبک جسورانه خودداری نمی‌کنند. صفحه‌های بزرگ ویژگی بارز این ساعت‌ها و همچنین طرح‌های منحصربه‌فرد عقربه‌ها شاخص اصلی این ساعت‌ها است. ساعت‌های دیزلی چیزی فراتر از بیان زمان هستند آنها به شما استایلی را می‌دهند که می‌خواهید، این ساعت‌ها سلیقة خاص شما را نشان می‌دهند.
اگر شما به دنبال چیزی فراتر از یک ساعت هستید، یک ساعت دیزل راه‌حل جستجوی شما است. در برنارد گالری می‌توانید انواع مختلفی از سبک‌ها را برای مردان و زنان انتخاب کنید و در آخر تصمیم بگیرید که کدام برای استایل شما مناسب است.
در انتخاب استایل، شما یک رهبر هستید، نه یک پیرو، همیشه طبق قوانین خود بازی کنید و خلاقیت و نبوغ خود را نشان دهید. ساعت دیزل به شما اجازه می‌دهد که استایل خود را بسازید. ساعت دیزل اصل، مدل‌های استیل و طلا از جنس استیل ضدزنگ عنصر بی‌انتهایی را که دوست دارید به شما می‌دهد و به‌راحتی می‌توانید هرکدام از این ساعت‌ها را با لباس‌های رسمی یا اسپرت خود بپوشید.
رنگ‌های روشن و پرجنب‌وجوش بخشی از هویت دیزل هستند. ساعت‌های دیزلی که دائماً سبک و استایل شما را به جلو هدایت می‌کنند، همیشه جرئت می‌کنند فراتر رفته و از رنگ برای برجسته‌کردن طرح‌های ضروری استفاده کنند. ساعت‌های دیزلی برای مردان و زنان بسیار مناسب هستند.

ساعت دیزل شاخدار
دیزل در حال حاضر یکی از برندهای معروف در جهان است.
دیزل، هدیه‌ای فوق‌العاده برای عزیزانتان:
یکی از بهترین هدیه‌های امروزی ساعت است، یکی از جذاب‌ترین و جالب‌ترین وسایلی که می‌توان هدیه داد. ساعت‌های دیزل تنوع زیادی را به شما ارائه می‌دهند و برخی از پویاترین و باکیفیت‌ترین ساعت‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند.
شما برای هدیه دادن به فردی خاص می‌توانید، جواهرات و ساعت دیزل را خریداری کنید. باتوجه‌به جزئیات و تعهد به فردگرایی مانند ساعت‌های دیزل مردانه، ساعت‌های هوشمند و جواهرات به شما این امکان را می‌دهد که خود را یک‌قدم جلوتر ببرید و هدیه‌ای فراموش‌نشدنی را تهیه کنید.
ساعت‌ها یکی از سریع‌ترین روش‌ها برای افزودن ظاهری ظریف و کلاسیک به لباس و استایل هستند. داشتن یک ساعت مچی روی مچ دست، فوراً سبک و استایل فرد را تغییر می‌دهد و می‌تواند جزئی جدانشدنی برای یک فرد شود.
هدایا یادآور احساسات، مراقبت و تلاش فرد هدیه دهنده به گیرنده است. آنها باید تا آنجا که ممکن است در کنار فرد بمانند. ساعت‌های دیزل از مواد محکمی ساخته شده‌اند که در برابر سایش مصون هستند، بنابراین تا آخر عمر باقی می‌مانند و گاهی به نسل‌های جوان نیز منتقل می‌شوند. ساعت‌ها به‌سادگی یک قطعه هنری هستند که می‌توانید بر روی مچ دست خود حمل کرده و همیشه همراه داشته باشید.
ساعت‌های دیزل باتوجه‌به کیفیت بالا، قیمت مناسبی دارند.

ساعت دیزل، شیک و کاربردی:
ساعت‌های هوشمند دیزل، برای زمانی مناسب است که می‌خواهید هر روز ظاهری زیبا و معقول داشته باشید. این ساعت‌های هوشمند با کیفیتی که از ساعت‌های دیزل انتظار دارید ساخته شده‌اند، به طرز ماهرانه‌ای سبک نمادین را با فناوری مدرن ترکیب کرده‌اند.
این ساعت‌ها به تلفن هوشمند شما متصل می‌شوند تا تماس‌ها و پیام‌های متنی را مستقیماً به مچ شما ارسال کنند. همچنین می‌توانید اعلان‌های رسانه‌های اجتماعی و هشدارهای تقویم را به ساعت خود ارسال کنید، بنابراین هرگز نگران ازدست‌دادن آنچه برای شما مهم است نباشید.
اگر می‌خواهید اهداف تناسب‌اندام خود را دنبال کنید، ردیاب فعالیتی را که در این ساعت‌های هوشمند تعبیه شده است دوست خواهید داشت. صرف‌نظر از سبک طراحی و عملکرد، ساعت‌های دیزل به دنبال این هستند که زندگی شما را منسجم‌تر کرده و به شما کمک کنند تا اعتمادبه‌نفس خود را بهبود بخشید.
اگر از طرف‌داران صفحه‌های گرد و بزرگ هستید، ساعت مچی دیزل، چیزی است که باید به آن توجه کنید. ساعت‌های دیزل برای مردان در طیف وسیعی از طرح‌های شیک با بندهایی در رنگ‌های مختلف مانند مشکی، قهوه‌ای و حتی رنگ‌های شاد مانند قرمز وجود دارد.
به‌غیراز این، ساعت‌های زیادی در بندهای فولادی ضدزنگ درجه یک وجود دارد که می‌توانند با لباس رسمی برای زنان و مردان ست شوند. این ساعت‌ها دارای طیف وسیعی از قیمت‌ها هستند از انواع گران‌قیمت تا ساعت‌های ارزان که در بودجه شما قرار دارد.
دیزل همچنین دارای مجموعه‌ای از ساعت‌های شیک برای خانم‌ها است، از ساعت‌هایی با بند چرمی شیک گرفته تا ساعت‌هایی با طرح دستبند زنانه در طرح‌های مختلف که به‌مرور آنها را دوست خواهید داشت. در برنارد گالری، از دیدن ساعت‌های دیزل مخصوص خانم‌ها لذت ببرید و چیزی را انتخاب کنید که به نظر شما برای مچ ظریف شما بهترین است.
ساعت‌های دیزل بسیار محکم هستند.

ساعت دیزل
خرید ساعت دیزل از برنارد گالری:
خرید ساعت برند دیزل با طیف وسیعی از گزینه‌ها از بندهای چرمی در رنگ‌های مختلف گرفته تا بندهای فولادی ضدزنگ در طلا و نقره که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید، در برنارد گالری، بسیار سرگرم‌کننده است. این ساعت‌ها در طرح‌های مختلف از صفحه‌های گرد آنالوگ بزرگ تا صفحه‌های مربع شیک ارائه می‌شوند که می‌توانید به‌ صورت آنلاین در سایت ما ببینید.
 قیمت‌ها و ویژگی‌های ساعت‌های مختلف دیزل را به‌صورت آنلاین مقایسه کرده و ساعتی را انتخاب کنید که شما را شیک جلوه دهد. ساعت دیزل اصل را از برنارد گالری بخواهید و در کمترین زمان ممکن آن را به دست بیاورید.

کلام آخر
وقتی ساعت دست شما مارک‌دار است، احساس بهتری پیدا می‌کند. این امر علاوه بر این که به شما اجازه می‌دهد زمان را با سهولت بخوانید، کمک می‌کند تا اعتماد به‌ نفس بیشتری داشته باشید. ساعت‌ دیزل دارای طیف وسیعی از سبک‌ها و طرح‌ها هستند که نه‌تنها بسیار راحت بلکه بسیار سبک هستند و به شما این امکان را می‌دهند تا حس خوبی از استایل خود به اطرافیان بدهید.
 

نظر شما