شناسهٔ خبر: 5032464 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قلعه نویی:دیدارباتراکتورسازی ازهرنظرمهم است/3امتیاز این بازی را فدای شهرآورد نمی کنیم

تهران – ایرنا - سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، گفت: دیدارباتراکتورسازی تبریز از هر نظر برای آبی پوشان دارای اهمیت است ونتیجه این مسابقه می تواند ما را وارد مسابقات آسیایی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، امیر قلعه نویی امروز (شنبه) در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با تراکتورسازی تبریز اظهارداشت: با قدرت در این دیدار به میدان می رویم تا همچنین امیدهای خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا زنده نگه داریم.

دیدار تیم های فوتبال استقلال و تراکتورسازی در هفته بیست و نهم لیگ برتر ایران ساعت 18 فردا( یکشنبه) برگزار می شود.

تیم فوتبال تراکتورسازی با 54 امتیاز در صدر جدول رده بندی است و تیم استقلال نیز با 47امتیاز در رده ششم جای گرفته است.

قلعه نویی تراکتورسازی را تیمی قدرتمند دانست وگفت: آنها برای قهرمانی می جنگند وهمین امرسبب خواهد شد تا فردا دیداری تماشایی و حساس را دنبال کنیم.

وی با اشاره به اینکه دیدار مقابل پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر حیثیتی است، گفت: با این حال سه امتیاز دیدار مقابل تراکتورسازی را فدای بازی با پرسپولیس نمی کنیم و با تمام قوا به میدان می رویم.

سرمربی استقلال در خصوص احتمال جا به جایی زمان شهرآورد تهران عنوان کرد: برای حضور در این دیدار برنامه ریزی کرده ایم و بسیار سخت است که شرایط را تغییر دهیم.

وی در مورد شائبه های به وجود آمده درباره اینکه جاسم کرار به دیدار با تراکتورسازی می رسد یانه؟، گفت: با تلاش کادر پزشکی، مصدومیت این بازیکن برطرف شده و مشکلی برای حضور در میدان ندارد.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه لیگ امسال از لحاظ فنی چگونه بوده است؟ توضیح داد: اردوهای متعدد تیم ملی و تعطیلی ها سبب شد تا لیگ امسال نسبت به فصل قبل شرایط خوبی نداشته باشد.

قلعه نویی ادامه داد: اردوهای تیم ملی در فصل جاری بیشترین لطمه را به استقلال وارد کرد و حتی زمانی که در اردوی کیش بودیم به دلیل غیبت چند بازیکن تاثیرگذاراستقلال، مربیان دیگر تیم ها از این مساله ابراز ناراحتی می کردند.

سرمربی استقلال ادامه داد: اگربرنامه ریزی بلد نیستیم و همه چیز را دراختیار تیم ملی قرارمی دهیم، بهتر است تا از دیگر کشورها الگو برداری کنیم.

وی ادامه داد: چند سال قبل اعلام کردم که با کیفیت پایین زمین ورزشگاه ها و نبود آکادمی، با مشکل روبرو می شویم اما چون خارجی نبودم هیچ فردی به آن توجه نکرد و حالا تیم های پایه ما در رقابت های مختلف شکست می خورند.

ورزشی(3)**3783**1590

نظر شما