شناسهٔ خبر: 50313512 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۱۰ شرکت برتر سال ۲۰۲۱ معرفی شدند

بهترین نشان‌های تجاری جهانی سال ۲۰۲۱ معرفی و اپل، آمازون و مایکروسافت به عنوان ۳ شرکت برتر شناخته شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از بیزنس استاندارد، اپل با ارزش ۴۰۸۲۵۱ میلیون دلار، جایگاه اول خود را برای نهمین سال متوالی در فهرست بهترین نشان‌های تجاری جهانی (Interbrand) در سال ۲۰۲۱ حفظ کرد. با این حال، این تسلا بود که با ۱۸۴ درصد افزایش ارزش، بالاترین جهش را به خود اختصاص داد و به ارزشی معادل ۳۶۲۷۰ میلیون دلار و رتبه ۱۴ رسید.

ارزش ترکیبی ۱۰۰ شرکت برتر از مبلغ ۲۳۲۶۴۹۱ میلیون دلار در سال ۲۰۲۰ با جهشی نزدیک به ۱۵ درصدی، به ۲۶۶۷۵۲۴ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱ افزایش یافته است.

 فناوری همچنان سریع‌ترین رشد، ارزشمندترین و با عملکردترین بخش را حفظ کرد. سه نشان برتر یعنی اپل، آمازون (به ارزش ۲۴۹۲۴۹ میلیون دلار) و مایکروسافت (به ارزش ۲۱۰۱۹۱ میلیون دلار)، ۶۲.۳ درصد از ارزش کل ۱۰ نشان برتر را تشکیل می‌دهند.

۱۰ شرکت برتر سال ۲۰۲۱

علاوه بر اپل، آمازون و مایکروسافت، نشان‌های تجاری برتر دیگر شامل گوگل (۱۹۶۸۱۱ میلیون دلار)، سامسونگ (۷۴۶۳۵ میلیون دلار)، کوکا کولا (۵۷۴۸۸ میلیون دلار)، تویوتا (۵۴۱۰۷ میلیون دلار)، مرسدس بنز (۵۰۸۶۶ میلیون دلار)، مک دونالد (۴۵۸۶۵ میلیون دلار) و دیزنی (۴۴۱۸۳ میلیون دلار) هستند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما