شناسهٔ خبر: 50313338 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

کارگر:

سیره نبوی منبع سرشار و غنی و کارگاه بزرگ انسان‌سازی است

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان گفت: سیره نبوی منبع سرشار و غنی و کارگاه بزرگ انسان‌سازی است که بایستی از آن بهره برد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از زرقان، مراسم گرامیداشت هفته وحدت به همت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان با برگزاری سخنرانی، مولودخوانی و طبخ نذری برگزار شد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان با بیان اینکه بیش از هزار و ۴۰۰ سال از طلوع نور رحمت و مودت که طاق کسری را از هم شکافت می‌گذرد، اظهار کرد: تعمق و تفکر در شخصیت و سیره سیاسی، فرهنگی و علمی بی‌نظیر پیامبر مکرم اسلام افق‌های تازه‌ای را در برابر دیدگان می‌گشاید و ما را به موارد اصولی و استراتژیک در تمام شئون زندگی متوجه می‌سازد.

سیره نبوی منبع سرشار و غنی و کارگاه بزرگ انسان‌سازی است

حسین کارگر ادامه داد: سیره نبوی منبع سرشار و غنی و کارگاه بزرگ انسان‌سازی است که بایستی از آن بهره برد و عمده مشکلات پیچیده امروز جوامع مسلمانان، دوری از سیره و اصول پیامبر(ص) و نداشتن درک صحیح از آن و در صورت فهم نسبی غفلت از تطبیق آن در زندگی فردی و اجتماعی و ... است.

وی با توجه به رحمة‌للعالمین بودن پیامبر خاتم خاطرنشان کرد: پیام ایشان وحدت و مهربانی است که منجر به تسخیر قلوب، دعوت به آرامش، اصلاحات اجتماعی و دوری از تفرقه و دشمنی‌ها شد و بایستی با همدلی و همراهی در محیط کار و جامعه برای پیشرفت و اعتلای فرهنگ ناب محمدی تلاش کنیم.

انتهای پیام/۴۱۰۳/

نظر شما