شناسهٔ خبر: 50307225 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

آیت‌الله علم الهدی؛

روحیه جهادی و دست پرورده ۸ سال دفاع مقدس بودن از ویژگی‌های استاندار جدید خراسان رضوی

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: بومی بودن، روحیه جهادی، دست پرورده ۸ سال دفاع مقدس بودن و هم‌سنگری با ایثارگران، امتیازات بزرگی برای انتخاب آقای نظری به عنوان استاندار جدید خراسان رضوی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، آیت‌الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی امشب در آیین تودیع و معارفه استاندار خراسان رضوی که در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: فعالیت‌های مجاهدانه این دولت و کارگزاران نظام اسلامی در طی دو ماه گذشته آثار و برکات قابل‌توجهی در کشور داشته و مردم را امیدوار کرده است.

وی افزود: ظرف زمانی دو ماه اقتضاء نمی‌کند که همه انتصابات لازم در تعیین کارگزاران نظام صورت گیرد و باید با شناخت و دقت واقعی باشد.

آیت‌الله علم الهدی بیان کرد: طبق منویات مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهور اعضای کابینه را با معرفی به مجلس در وقت خودش تعیین کرد و از طرفی هرچه زودتر در استان‌ها هم  متولیان امر باید تعیین کند.

امام‌جمعه مشهد گفت: در استان خراسان رضوی در مدت یک سال گذشته از وجود آقای معتمدیان حداکثر استفاده را بردیم و فعالیت‌های جهادی ایشان در پیک پنجم کرونا که استان ما غافلگیر شد، قابل‌تقدیر است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی عنوان کرد: مدیریت هنرمندانه آقای معتمدیان در بستر زمانی یک‌ساله باید موردنظر همه قرار گیرد؛ وی در زمانی استانداری را قبول کرد که دولت در التهاب بود و از هرگونه کمکی به استانداری خراسان رضوی کوتاهی شد.

آیت‌الله علم الهدی اضافه کرد: استان خراسان رضوی ده‌ها مسائل مختلف امنیتی، سیاسی، مرزی و اقتصادی دارد و آقای معتمدیان که در پایان دولت این مسئولیت را قبول کردند، توانستند خدمات شایانی را به مردم استان ارائه کنند.

وی ضمن تبریک به آقای نظری به‌عنوان استاندار جدید خراسان رضوی تصریح کرد: انتخاب آقای نظری از چند جهت قابل دقت بود؛ همه نمایندگان و عموم جریان‌های سیاسی ارزشی استان بر بومی بودن استاندار تأکید داشتند که با یک شناخت کاملی بتواند استان را مدیریت کند و این درباره شخص آقای نظری مصداق دارد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی افزود: ورود آقای نظری به‌عنوان استاندار خراسان رضوی، همچون مسئولیت وی در سپاه امام رضا(ع) در مسائل باید عمیق است.

آیت‌الله علم الهدی بیان کرد: با روحیه جهادی که آقای نظری دارند و دست‌پرورده 8 سال دفاع مقدس هستند و مجاهدت‌های وی و همچنین هم‌سنگری با ایثارگران، امتیازات بزرگی  برای انتخاب وی به عنوان استاندار خراسان رضوی است.

وی اضافه کرد: در دوران گذشته در دو سه بحرانی که در کشور رخ داد، برادرمان آقای نظری اقدامات و ابتکارات خوبی در استان داشتند؛ در مسئله معیشت مردم و تأمین گوشت که خارج از حوزه مسئولیتشان هم بود به این مسئله ورود کردند و این مشکل را پیگیری و با به صحنه آمدن آن را حل کردند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی عنوان کرد: آقای نظری خوشبختانه ابتکارات خوبی در مهار بحران‌های امنیتی در سال 97 و سایر بحران‌ها داشتند تا جایی که اقدامات وی موردتوجه مقام معظم رهبری قرار گرفت.

آیت‌الله علم الهدی در پایان گفت: دولت سیزدهم باید توجه خاصی به خصوصیت‌های ویژه استان خراسان رضوی نسبت به سایر استان‌ها داشته باشد؛ مجاورت با مرز و رفت‌وآمد هزاران مسافر داخلی و خارجی به استان و به‌ویژه مشهد مقدس، می‌طلبد مدیران استان از همه لحاظ اشراف لازم را بر مسائل داشته باشند و توقع ما هم از آقای نظری همان فداکاری‌های دوران دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما