شناسهٔ خبر: 50298908 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان: وحدت از مصادیق بارز تقواست

زاهدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه وحدت از مصادیق بارز تقواست گفت: فعالیت‌ها و تلاش‌های فرهنگی با نگاه وحدت در پایگاه عبادت و خانه خدا یعنی مسجد شکل می‌گیرد. 

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا آیت‌الله مصطفی محامی روز پنجشنبه در همایش منادیان وحدت با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن گرامیداشت هفته وحدت اظهارداشت: سیستان و بلوچستان با وجود ظرفیت‌هایی که خداوند به آن داده که سرآمد آن مردم مهربان، مستعد، وفادار و مومن است متاسفانه آنگونه که باید از آن بهره برده نشده و گاهی از این منطقه به عنوان محروم یاد می‌شود. 
وی خاطرنشان کرد: با وجود همه اقدامات انجام شده در سیستان و بلوچستان اما همچنان عقب‌ماندگی‌هایی وجود دارد که برای رفع محرومیت‌ها نیازمند تلاش همگانی برای رشد علمی و ارتقای فرهنگی است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه برای رشد اقتصادی، فرهنگی، علمی و تعالی اخلاقی مردم استان باید تلاش کنیم تصریح کرد: با همه تلاشهایی که در استان انجام شده جای سرمایه‌گذاری بیشتر در ابعاد مختلف وجود دارد.

به گزارش ایرنا همایش منادیان وحدت با حضور دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیت الله محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، استاندار، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی مدیر مدرسه دارالعلوم اهل سنت زاهدان، علما و مدیران و اصحاب فرهنگ و هنر در تالار امام رضا (ع) زاهدان برگزار شد.   

دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز پنجشنبه به منظور شرکت در همایش منادیان وحدت وارد زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان شد. وی در بدو ورود به فرودگاه بین المللی زاهدان مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران سازمان‌های زیرمجموعه این وزارتخانه و شماری از مسوولان استان قرار گرفت.

در این سفر حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد وزیر فرهنگ و ارشاد را همراهی می‌کند.

حضور در گلزار شهدای زاهدان، دیدار با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و شرکت در همایش منادیان وحدت از جمله برنامه‌های سفر یکروزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در زاهدان بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات همراه لحظاتی پیش زاهدان را ترک کردند.

نظر شما