شناسهٔ خبر: 50297303 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس:

رتبه بندی فرهنگیان مولفه‌ مهم درتحول نظام بنیادین آموزش و پرورش است

منادی سفیدان با بیان اینکه طرح رتبه بندی از مولفه‌های مهم تحقق تحول نظام بنیادین آموزش و پرورش است گفت: طرح رتبه بندی معلمان کرامت و جایگاه معلمان و فرهنگیان کشور را فراهم می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «علیرضا منادی سفیدان» امروز(پنج شنبه،۲۹ مهر) در دیدار اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به انتخاب استاندار گیلان گفت: اسدالله عباسی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در دوره گذشته بودند و امیدواریم با حضورشان تحولات خوبی در حوزه آموزش استان گیلان اتفاق بیفتد.

 

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تحول نظام بنیادین آموزش و پرورش را خواسته مهم مقام معظم رهبری اعلام کرد و افزود: رتبه بندی فرهنگیان که سال ها راکد مانده بود توسط مجلس یازدهم در دستور کار قرار گرفت بعد از تلاش‌ها و پیگیری‌های زیاد لایحه این طرح از سوی دولت ارائه شد و امیدوارم سریعتر شاهد اجرایی شدن آن باشیم.

 

وی رتبه بندی را از مولفه‌های مهم برای تحقق تحول نظام بنیادین آموزش و پرورش خواند و تصریح کرد: در طرح رتبه بندی، معلمان در پنج گروه مختلف تقسیم بندی می شوند و بر اساس جایگاه خاصی که به آنان تعلق می گیرد حقوق و مزایای آنها محاسبه خواهد شد.

 

گفتنی است، اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از امروز (پنج‌شنبه، ۲۹ مهر) به مدت سه روز جهت بازدید از پروژه‌ها و حضور در نشست‌های مرتبط  در گیلان حضور دارند. بازدید از دهکده ورزشی آموزش عالی کشور، نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان دانشگاه‌های استان در رشت، افتتاح ساختمان دانشکده مهندسی مکانیک در دانشگاه گیلان با زیربنای پنج هزار و ۷۲۷ متر مربع، بازدید از پروژه دانشکده علوم پایه و آزمایشگاه مرکزی دانشگاه گیلان، جلسه با شورای مدیریت آموزش عالی استان، بازدید از شرکت دانش بنیان زرسا و موسسه تحقیقاتی بین‌المللی تاس ماهیان(ماهیان خاویاری)، جلسه با مدیران آموزش و پرورش استان گیلان، بازدید از تالاب انزلی، بازدید از شرکت‌ دانش بنیان ماشین سازی امیدی در لاهیجان، کارخانه نوآوری گیلان از برنامه‌های سفر کاری کیمسیون آموزش مجلس، تحقیقات و فناوری مجلس در گیلان است.

 

پایان پیام/84

نظر شما