شناسهٔ خبر: 50289490 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

شهردار قزوین:

کسانی که در شهرداری منفعت دارند نباید مدیر شوند/ راه شهدا را ادامه می دهیم

شهردار قزوین گفت: کسانی که در شهرداری منافع شخصی دارند نباید در این مجموعه به مدیریت و مسئولیت برسند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  آئین معارفه شهردار قزوین با حضور آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، حجت الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، هدایت الله جمالی پور استاندار. لطف الله سیاهکلی و فاطمه محمد بیگی نمایندگان قزوین در مجلس، سردار آتانی فرمانده سپاه استان، خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و مدیران دستگاههای اجرایی در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین برگزار شد. 

مهدی صباغی گفت: ما فرهنگ غنی دینی داریم وبایدها و نبایدهایی که در احکام دینی تعریف شده بایستی به آن احترام گذاشته و رعایت کنیم.

وی افزود: نماز بالاترین عبادت هاست و هر کس با خدا پیوند بخورد موفق است.

رامندی

شهردار قزوین تصریح کرد: من 43 سال پوتین پوشیدیم تا به کشور خدمت کنم و امروز هم آماده خدمت هستم تا در کسوت شهردار به مردم خدمت صادقانه ارائه کنیم.

صباغی یادآورشد: همه باید با وحدت و انسجام مانند ید واحده باشیم و نگذاریم مشکلی برای شهروندان ایجاد شود.

وی یادآورشد: در شهرداری کسی که منفعت دارد نباید در مسئولیت باشد و اگر به کسی که می گوییم تخلف نکن و ویلا نساز حتما خودمان هم خلاف نکنیم و ویلا نداشته باشیم.

فرج الله فصیحی رامندی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین نیز در این مراسم گفت: ۱۱۴ سال سابقه شهرداری در قزوین را سپری کردیم و امروز شصت و چهارمین شهردار را تجربه می کنیم.

--66

وی اضافه کرد: شهرداری با سیاستهای استانی و کشوری به عنوان یک دستگاه خدمتگزار رسالت خدمت به مردم را دارد و باید همه کمک کنند تا رفاه شهری مهیا شود.

رامندی از شهردار سابق سیاوش طاهرخانی و سرپرست شهرداری آقای کاظمی تشکر و قدردانی کرد و اظهارداشت: با کمک همدیگر می توانیم دوران شکوفایی مجددی برای قزوین رقم بزنیم.

در ادامه سیاوش طاهرخانی شهردار سابق قزوین گفت: حدود  ۲۰ ماه افتخار خدمت به مردم را داشتم و تلاش کردیم با مجموعه همکاران در مسیر خدمت کوتاهی نکنیم.

وی افزود: بودجه نویسی متمرکز و به صورت خزانه داریُ اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای یک هزار و ۶۱ نفر، پرداخت به روز حقوق، توجه به رفاه کارکنان شهرداری، شفاف سازی و ثبت ۱۴۰۰ قطعه زمین در سامانه، از کارهای انجام شده است.

سیاوش

طاهرخانی بیان کرد: در سال ۹۸ با کرونا ۶۲ درصد و سال قبل ۹۳ درصد استحصالی درآمدهای شهرداری بود و با اجرای کمربندی نسیم شمال که دغدغه ای زمین مانده بود در کوتاهترین زمان فاز اول را افتتاح کردیم و فاز دوم ۷۵ درصد پیشرفت دارد.

شهردار سابق قزوین یادآورشد:  کمربندی شرق کار سنگینی بود که اجرا کردیم و ساخت ورودی شمالی، پل یادگار امام، فرهنگسرا، بازیگاه ، تکمیل ساختمان ستاد اقامه نماز، ساختمان حفظ آثار ارزشهای دفاع مقدس، توسعه بوستان باراجین، پل معلق و جاده سلامت و جاده شهدای گمنام، پروژه هفت دره و ساخت فرهنگسرای عارف و شهید امامی از دیگر کارهای انجام شده است.

. طاهرخانی گفت: امیدوارم شهردار جدید با تکمیل طرح های نیمه تمام بتواند در جلب رضایت مندی مردم گام بردارد.

در ادامه مهدی صباغی به عنوان شهردار قزوین معرفی شد.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما