شناسهٔ خبر: 50267582 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

واکسینه شدن ۸۰ درصد از دانش آموزان مازندرانی

۸۰ درصد دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال مازندران تاکنون دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در نشست صمیمی با تیم اجرایی معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان به مناسبت هفته تربیت، گفت: بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل، حدود ۱۹۶ هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز ۱۲ تا ۱۸ ساله استان معادل بیش از ۸۰ درصد جامعه هدف تاکنون دوز اول واکسن خود را دریافت کرده اند.

او افزود: یکی از ساحت‌های مهم سند تحول بنیادین، ساحت تربیت زیستی و بدنی است که موجب رشد متعادل و متوازن دانش‌آموزان را در پی دارد و به سلامت روحی و روانی نیز کمک می‌کند.

سعدی پور توجه جدی به امرتربیت بدنی در مدارس را از اهم واجبات دانسته و گفت: تربیت بدنی به پویایی مدارس و دانش‌آموزان کمک کرده و منجر به ارتقای سازمان ورزش کشور می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و تقدیر از تیم اجرایی معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان، افزود: کسب عناوین بسیار خوب ورزشی در مسابقات کشوری و جهانی توسط دانش‌آموزان استان نشان دهنده تلاش و مساعی مضاعف این تیم مجرب در حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت است.

سعدی پور از تأسیس هنرستان تربیت بدنی با محوریت ورزش کشتی در جویبار در آینده‌ای نزدیک خبر داده و گفت: زمین مورد نظر برای احداث این هنرستان توسط خیر محترم، آقای فکوری به آموزش و پرورش اهدا شده و هم اکنون در حال انجام اقدامات اولیه برای احداث این هنرستان هستیم.
انتهای پیام/س

نظر شما