شناسهٔ خبر: 50264313 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ژوائو فلیکس:

انتظار تقابل با لیورپول قدرتمندی را داریم

ژوائو فلیکس، ستاره جوان اتلتیکومادرید اعتراف کرد دیدار مقابل لیورپول دشوار خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید از دو بازی اول خود موفق به کسب چهار امتیاز شده و قصد دارد با کسب سه امتیاز مقابل لیورپول به صدر جدول مرحله گروهی صعود کند. حالا ژوائو فلیکس، ستاره تکنیکی و پرتغالی اتلتیکومادرید در مصاحبه ای مدعی شد باید جلوی درخشش ستاره های خط حمله لیورپول در جریان تقابل امشب دو تیم در لیگ قهرمانان را گرفت.

 

ژوائو فلیکس گفت: "ما انتظار داریم با تیمی بسیار قوی روبرو شویم. لیورپول تیم فوق العاده ای مخصوصا در خط حمله است، اما ما برای رویارویی با این تیم آماده هستیم و تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی انجام خواهیم داد. محمد صلاح، روبرتو فیرمینو، سادیو مانه و دیگو ژوتا همگی بازیکنانی هستند و بازی کردن مقابل این تیم سخت خواهد بود.

 

 

ما می دانیم که لیورپول تیمی بسیار تهاجمی بوده و به شدت پرس خواهد کرد، اما این موضوع هم می تواند برای ما خوب باشد و هم بد. پرس شدید لیورپول می تواند فضای زیادی برای بازی سازی به بازیکنان ما بدهد، اما شاید هم این اتفاق رخ ندهد و ما فقط باید برای رویارویی با هر دو شرایط آماده باشیم .

 

همبازی شدن با آنتوان گریزمان و لوئیس سوارز؟ من چیزهای زیادی از این دو بازیکن آموخته ام. این دومین سالی است که در کنار لوئیس سوارز بازی می کنم و چند ماه شده با آنتوان گریزمان هم تیمی هستم. من می توانم کیفیت فراوان تجربه زیاد این دو بازیکن را ببینم و این به عنوان یک بازیکن جوان به سود من است، زیرا می توانم چیزهای زیادی از آنها یاد بگیرم."

نظر شما