شناسهٔ خبر: 50253089 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

«رونالدو» خواهان سرمربیگری «زیدان» در منچستر

تهران- ایرنا- رسانه‌های اسپانیایی از تماس اسطوره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد با «زین‌الدین زیدان» برای هدایت این تیم خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا و به نقل از سایت ای‌بی‌پی، عملکرد نه چندان قابل قبول «اوله گونار سولسشر» با منچستریونایتد باعث شده تا شایعات زیادی مبنی بر تغییر سرمربی شیاطین سرخ مطرح شود. 

از این رو «ادواردو ایندا» روزنامه‌نگار اسپانیایی به شبکه تلویزیون ال‌چرینیگیتو گفت: منچستریونایتد در حال حاضر با زیدان تماس گرفته تا در مورد جانشینی سولسشر صحبت کند. زیدان می‌تواند تیم‌هایی را که می‌خواهد در اختیار داشته باشد. من قبلاً گفتم که پاری‌سن‌ژرمن به او پیشنهاد داده است. آن‌ها همیشه او را می‌خواهند.

ایندا ادامه داد: نیوکاسل نیز او را می‌خواست اما در فیفا دی، منچستریونایتد با زیدان تماس گرفته تا جایگزین سولسشر شود. شخصی که از او حمایت می‌کند و او را به هیات مدیره توصیه کرده، «کریستیانو رونالدو» است.

منچستریونایتد شروع فوق‌العاده‌ای در فصل جدید لیگ برتر داشت اما کم کم نتایج بد این تیم شروع شد تا انتقادات فصل گذشته دوباره به سمت سولسشر روانه شود.

زیدان تجربه همکاری با رونالدو و رافائل واران در رئال مادرید را دارد. او با این دو بازیکن توانست سه قهرمانی در لیگ قهرمانان را به دست آورد.

نظر شما