شناسهٔ خبر: 50251001 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فدراسیون والیبال از سرمربی تیم ملی برنامه خواست

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون والیبال از سرمربی تیم ملی خواست که برنامه آماده‌سازی این تیم تا المپیک ۲۰۲۴ پاریس را آماده کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، پس از قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی با حضور در دفتر محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال، ضمن ارائه گزارش عملکرد تیم‌های بزرگسالان و جوانان به تشریح مسائل مربوطه پرداخت.

داورزنی در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات اعضای کادر فنی تمام‌ ایرانی، از بهروز عطایی خواست تا برنامه آماده‌سازی تیم ملی را تا المپیک ۲۰۲۴ با توجه به هدف‌گذاری و اولویت‌های فدراسیون والیبال تهیه و تنظیم کند تا پس از بررسی نهایی به نحو احسن به اجرا درآید.

داورزنی اظهار داشت: تیم ملی والیبال بزرگسالان نخستین اولویت فدراسیون و خانواده والیبال است و قسمت اعظم تلاش‌های خانواده والیبال در این بخش ظهور می‌کند. فدراسیون والیبال با توان تمام از برنامه‌ها و اولویت‌های تیم ملی بزرگسالان دفاع و حمایت خواهد کرد. برای المپیک ۲۰۲۴ از همین امروز برنامه‌های خود را آغاز می‌کنیم و در تمامی مسابقات با توجه به هدف گذاری‌مان یعنی المپیک ۲۰۲۴ حضور خواهیم داشت. از امروز تمام فعالیت‌های فدراسیون والیبال با توجه به المپیک ۲۰۲۴ برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

نظر شما