شناسهٔ خبر: 50241567 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رضایی کوچی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سامانه ثبت نام در طرح جهش ملی مسکن ۲۸ مهر رونمایی می‌شود

رئیس کمیسیون عمران مجلس زمان راه اندازی سامانه ثبت نام در طرح ملی جهش تولید مسکن را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: سامانه‌ای طراحی شده که از چهارشنبه این هفته ۲۸ مهر رونمایی می‌شود. این سامانه برای افرادی است که مشمول قانون جهش تولید مسکن می‌شوند.

وی در ادامه بیان کرد: افرادی که متقاضی خرید مسکن هستند می‌توانند در این سامانه ثبت نام کنند و مقرر است که در این سامانه محدودیت زمانی برای ثبت نام در نظر گرفته نشود تا متقاضیان مسکن بتوانند در این سامانه ثبت نام کنند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس افزود: افرادی که در سامانه اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند حقشان برای خرید مسکن محفوظ است و طبق روال می‌توانند از تسهیلات قانون جهش تولید مسکن استفاده کنند و نیازی به ثبت نام جدید ندارند و با ثبت نام قبلی مشمول قوانین فعلی دریافت مسکن می‌شوند.

رضایی کوچی خاطر نشان کرد: موضوع بعد این است که شرایطی برای افراد در نظرگرفته شده تا بتوانند در سامانه ثبت نام طرح جهش ملی مسکن ثبت نام کنند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس افزود: این افراد باید متاهل باشند، ۵ سال در شهر مورد تقاضا ساکن باشند و ... البته این شرایط امکان تغییر دارد.

وی درباره شرایط ثبت نام بانوان متقاضی خرید مسکن در طرح جهش ملی تولید مسکن گفت: خانم‌های مجرد اگر ۳۵ سال سن داشته باشند می‌توانند در طرح جهش تولید مسکن ثبت نام کنند.

رضایی کوچی درباره شرایط سن آقایان برای ثبت در جهش تولید ملی مسکن نیز توضیح داد: آقایان اگر بالاتر از ۴۰ سال سن داشته باشند و مجرد باشند نیز می‌توانند در این سامانه ثبت نام کنند و اقدام به خرید خانه کنند.

این نماینده مجلس گفت: فردا وزیر راه و شهرسازی به کمیسیون عمران می‌آید تا درباره اقدامات و عملکردش درباره قانون جهش تولید مسکن توضیح دهد.

انتهای پیام/

نظر شما