شناسهٔ خبر: 50233407 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعضاء دانشجویی خود را شناخت

بر اساس انتخابات انجام شده، "محمد سانیار مرادی"، مدیر مسئول نشریه "شهر فرنگ" و "بهاره ملک پور" مدیر مسئول نشریه "انتهای تلاقی" به عنوان اعضاء اصلی و "سیده زهرا حسینی" به عنوان عضو علی البدل کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه علوم پزشکی شیراز مشغول به کار شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا تهران، با برگزاری انتخابات قانونی، کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اعضاء دانشجویی خود را شناخت.

به گزارش مفدا شیراز، دکتر کوروش عزیزی از برگزاری انتخابات قانونی در کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز و تعیین اعضاء دانشجویی این کمیته خبر داد.

رییس کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، درباره این خبر توضیح داد: با برگزاری تشریفات قانونی و مراحل تعیین شده و با حفظ کلیه ضوابط آئین نامه ای، انتخابات تعیین اعضاء دانشجویی در کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه برگزار گردید و این اعضاء مشخص و معرفی شدند.

دکتر کوروش عزیزی ادامه داد: بر اساس انتخابات انجام شده، "محمد سانیار مرادی"، مدیر مسئول نشریه "شهر فرنگ" و "بهاره ملک پور" مدیر مسئول نشریه "انتهای تلاقی" به عنوان اعضاء اصلی و "سیده زهرا حسینی" به عنوان عضو علی البدل در این کمیته مشغول به کار شدند.

معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: بر اساس ضوابط مندرج در آئین نامه، کلیه مدیران مسئول نشریاتی که طی ۶ ماه گذشته حداقل یک شماره از نشریه خود را منتشر نموده باشند، حق ارائه رای در این انتخابات را داشته اند و بر همین اساس از میان ۳۰ مدیر مسئول واجد شرایط حق رای، ۲۷ مدیر مسئول در این رای گیری شرکت نمودند.

عضو هیئت رئیسه دانشگاه، وجود نشریات فعال دانشجویی را نشانه ای بارز از جایگاه فرهنگی این دانشگاه دانست و افزود: حضور و فعالیت نشریات دانشجویی و تربیت نسل اهل قلم، تضمینی بر حضور نسل فعال و مطالبه گر در آینده جامعه خواهد بود.

او اظهار داشت: در شرایط کرونایی کشور و در حالیکه بسیاری از امور در تمامی دنیا دستخوش اختلال گردیده است، نشریات دانشجویی در این دانشگاه تلاش نمودند تا علیرغم تعطیلی کلاس های درس و عدم حضور فیزیکی دانشجویان در دانشگاه، این نهادهای دانشجویی را فعال نگهداشته و رسالت رسانه ای خود را انجام دهند.

اعضاء دانشجویی منتخب در کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به مدت یک سال در کنار سایر اعضاء این کمیته انجام وظیفه خواهند نمود.

نظر شما