شناسهٔ خبر: 50227876 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

افراد کاربلد برای شورای هیات مذهبی انتخاب شوند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: باید افراد پای کار، دغدغه‌مند و کاربلد در شورای هیات مذهبی انتخاب شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای مدیران ادارات تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: پیشنهاد می‌شود تمام شهرستانها محلی را برای تکریم و تجربه‌نگاری تشکل‌های دینی در ایام محرم و صفر ایجاد کنند.

وی گفت: قطعا در آینده برای برنامه‌های مناسبتی چشم‌انداز و سند راهبردی بهتری خواهیم داشت و نقاط قوت و ضعف با الگوهای نوین رفع می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در خصوص انتخابات شورای هیات مذهبی که در چند ماه آینده برگزار خواهد شد، اولویت را بر انتخاب افراد تلاشگر و پای کار گذاشت و افزود: آماده برگزاری این انتخابات هستیم و باید تلاش کنیم شورای هیات قوی، خوب و پا به کار شکل گیرد.

وی با تاکید به اینکه شورای هیات جدی، دغدغه‌مند و پای کار می‌توانند بسیار اثرگذار باشند افزود: در شورای هیات‌های مذهبی قائل به ترکیب بین پیرغلامان و جوانان هستیم و نمی‌توانیم پیرغلامان را کنار بگذاریم.

نظیری گفت: هیات‌های مذهبی بر مدار پیشکسوتان می‌چرخد و از خطای راهبردی است که چنین اقشاری حذف شوند.

وی با تاکید به اینکه هیات با حضور پیشکسوتان ارزش و جایگاه پیدا می‌کنند افزود: باید طوری کار هیئات را پیش ببریم که پیشکسوتان جایگاه بزرگی و بالا سری داشته باشند و جوانان نیز در لایه اجرایی و عملیاتی نقش بازی کنند. 

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

نظر شما