شناسهٔ خبر: 50209402 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

روسای دانشگاه‌های کشور‌های اسلامی با دبیرکل شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام دیدار می‌کنند

روسای دانشگاه‌های کشور‌های اسلامی به منظور برقراری و تقویت همکاری‌های علمی و دانشگاهی میان اعضای کامستک با محوریت آموزش مجازی، در تهران حضور خواهند یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام، روسای دانشگاه‌های کشور‌های مالزی، ترکیه، پاکستان، آذربایجان و بنگلادش، هفته جاری ضمن حضور در مراسم بین‌المللی جایزه مصطفی (ص) با دکتر کریم نجفی برزگر دبیرکل شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام دیدار می‌کنند.

بر همین اساس، تقویت همکاری‌ها و بهره‌مندی اساتید، دانشجویان و پژوهشگران مسلمان از ظرفیت‌های دانشگاهی، علمی و فناوری، محور دیدار‌های دوجانبه خواهد بود.

گفتنی است، شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام که به اختصار CINVU نامیده می‌شود، یکی از شبکه‌های کمیته دائمی همکاری‌های علمی و فناوری کشور‌های عضو سازمان همکاری‌های اسلامی کامستک COMSTECH می‌باشد که میزبانی از آن با جمهوری اسلامی ایران است. این شبکه پایگاهی مهم و غنی برای تقویت و توسعه آموزش عالی همگانی در بستر مجازی فناوری اطلاعات محسوب می‌گردد که باهدف تحقق عدالت در عرصه دانش و اندیشه و تعمیق و تثبیت آموخته‌ها و توانمندسازی آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و مهارتی دانشجویان، اساتید، دانشگاه‌ها و نخبگان جهان اسلام فعالیت می‌کند.

روسای دانشگاه‌های کشور‌های اسلامی با دبیرکل شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام دیدار می‌کنند

نظر شما