شناسهٔ خبر: 50205291 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سرپرست میراث فرهنگی کرمانشاه:

حمام حاج شهبازخان کرمانشاه تبدیل به خانه خلاق صنایع دستی می‌شود

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه با اعلام اینکه به دنبال حل مشکلات حقوقی حمام حاج شهبازخان کرمانشاه هستیم، گفت: با حل مشکلات مالکیتی به زودی شاهد بهره‌برداری بهینه از این اثر تاریخی به عنوان خانه خلاق صنایع دستی خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،جبار گوهری با بیان اینکه کارهای باقی مانده حمام حاج شهبازخان به عنوان خانه خلاق در حال انجام است، افزود: شرایط هم برای انجام این کار فراهم شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در مجموعه بسترهایی برای انجام فعالیت های دانش بنیان فراهم است، گفت: به زودی از سازمان های مردم نهاد مرتبط با صنایع دستی برای پیشبرد بحث صنایع دستی استان استفاده خواهیم کرد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه در ادامه گفت: در شهر کرمانشاه یک بازارچه صنایع دستی هم اکنون در خیابان دبیراعظم و یک بازارچه تازه تاسیس در بوستان شاهد دایر است و برنامه این است ۲ نمایشگاه ثابت دیگر نیز به شهر کرمانشاه اضافه شود.

وی در پایان گفت: چهار نمایشگاه صنایع دستی نیز در شهرهای صحنه، اسلام آبادغرب و روانسر به زودی در دست اقدام قرار خواهد گرفت

 

نظر شما