شناسهٔ خبر: 50204038 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افزایش نسبی دمای هوا در سیستان و بلوچستان

خبرگزاری صداوسیما

افزایش نسبی دمای هوا در استان سیستان و بلوچستان روی دهد و از چهارشنبه در مناطق مرکزی و غرب استان وزش باد به نسبت شدید از سمت جنوب غرب رخ خواهد داد. 

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در شبانه روز گذشته زرآباد با دمای 40.3 درجه سلسیوس گرمترین شهر استان شد.
حیدری افزود: پس از زرآباد شهرهای قصرقند با دمای 39.3، راسک 38.8 و نیکشهر با 36.5 در رده های بعدی گرمترین شهرهای استان در شبانه روز گذشته قرار گرفتند.
وی ادامه داد: همانطور که انتظار می رفت به صورت موقت دمای هوا در مناطق شمال استان افزایش یافت وصبح امروز دمای زابل با حدود 9 درجه افزایش نسبت به 72 ساعت قبل به 15.5 درجه سلسیوس رسید.
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود:  در روزهای اینده نوسانات دمایی طول روز مهمترین اتفاقات جوی پیش روی استان است.
حیدری گفت: انتظار می رود از سه شنبه افزایش نسبی دما در استان روی دهد و چهارشنبه در مناطق مرکزی و غرب استان وزش باد به نسبت شدید از سمت جنوب غرب رخ خواهد داد. 
وی بابیان اینکه چهارشنبه و پنجشنبه دریای به نسبت مواج است، گفت: پیش بینی می شود دمای هوای زاهدان در روزهای آینده با بیش از 20 درجه نوسان روزانه در بین سردترین دما و گرمترین دما، حدود 5 تا 29 درجه سلسیوس باشد.
وی خاطرنشان کرد: صبح امروز زاهدان با دمای 5.5 درجه سلسیوس سردترین شهر استان شد.

برچسب‌ها:

نظر شما