شناسهٔ خبر: 50203182 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

نتایج لیگ های معتبر اروپایی؛

کامبک میلان مقابل هلاس ورونا/ پیروزی دشوار چلسی برابر برنتفورد

صاحب‌خبر -
کامبک میلان مقابل هلاس ورونا/ پیروزی دشوار چلسی برابر برنتفورد
خبرگزاری آریا- نیمه دوم این دیدار، شاهکار فوق العاده از سوی شاگردان پیولی بود. 
به گزارش آریا، میلان و هلاس ورونا در دیداری فوق العاده جذاب و زیبا به مصاف هم رفتند که احتمالا این دیدار تا مدت ها در خاطر هواداران دو تیم خواهد ماند. بر خلاف پیش بینی این هلاس ورونا بود که شروع بهتری داشت و توانست در دقیقه 7 به گل اول دست پیدا کند. روی اشتباه مدافعان میلان جیانلوکا کاپراری با دروازه این تیم تک به تک شد و گلزنی کرد تا نتیجه 1-0 شود.
در ادامه باز هم این ورونا بود که عملکرد بهتری داشت و توانست گل دوم را هم به ثمر برساند. این بار آنتونین باراک از روی نقطه پنالتی دروازه روسونری را باز کرد تا نتیجه 2-0 شود. در ادامه نیمه اول میلان چند حمله روی دروازه حریف خود ترتیب داد اما هیچ کدام از آنها به گل منجر نشد تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان دو گل به سود میلان خاتمه پیدا کند و تیم پیولی با شکست راهی رختکن شود.
میلان در نیمه دوم شروع بهتری داشت و توانست در دقیقه 59 یکی از گل‌های خورده را جبران کند. ارسال رافائل لیائو با ضربه سر فوق العاده اولیویه ژیرو همراه شد تا فاصله یک گل کاهش پیدا کند. حملات میلان ادامه داشت و این تیم توانست در دقیقه 75 گل تساوی را به ثمر برساند. بعد از اعلام ضربه پنالتی برای روسونری، فرانک کسیه پشت توپ ایستاد و موفق به گلزنی شد تا شاگردان استفان پیولی به بازی بازگشته باشند و نتیجه 2-2 شود.
اما این پایان کار نبود و میلان موفق شد در دقیقه 78 بازگشت خود را تکمیل کرده و به گل سوم دست پیدا کند؛ جایی که گل به خودی عجیب کورای گانتر نتیجه را به 3-2 تغییر داد. در ادامه مسابقه میلان بازی را کنترل کرد و موفق شد به پیروزی 3-2 دست پیدا کند و سه امتیاز ارزشمند به حساب این تیم واریز شود؛ سه امتیازی که با توجه به بازگشت این تیم طعم بسیار شیرینی هم داشت.

- چلسی از سری مسابقات هفته هشتم لیگ برتر انگلیس مهمان تیم شگفتی‌ساز برنت‌فورد بود که در پایان این دیدار با نتیجه 1-0 به سود شاگردان توماس توخل خاتمه یافت. در همان لحظات ابتدایی بازی برنتفورد می توانست چلسی را غافلگیر کند اما ضربه بازیکن این تیم به تیر دروازه برخورد کرد تا آبی‌ها با یک شانس بزرگ روبرو شده باشند و دروازه شان بسته باقی بماند.
در دقیقه 22 چلسی توانست توسط روملو لوکاکو به گل اول دست پیدا کند اما ستاره بلژیکی این گل را در موقعیت آفساید به ثمر رساند و به همین خاطر داور آن را مردود اعلام کرد. در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می شد چلسی توانست گل برتری را به ثمر برساند. روی یک ریباند ضربه تماشایی و مهار نشدنی بن چیلول به تور دروازه برنتفورد چسبید تا نتیجه 1-0 شود.
چلسی در نیمه دوم نیز چلسی شروع بهتری داشت و می توانست توسط روملو لوکاکو به گل دوم دست پیدا کند اما ضربه عجیب این بازیکن به بالای دروازه رفت تا آبی‌ها یک فرصت بزرگ گلزنی را از دست داده باشند. در ادامه این برنتفورد بود که حملاتی را روی دروازه چلسی ترتیب داد و حتی می‌توانست روی یک موقعیت دروازه این تیم را باز کند و کار را به تساوی بکشاند اما واکنش فوق‌العاده ادوارد مندی مانع از این اتفاق شد.
در ادامه بازی نیز به برنتفورد چند واقعیت داشت تا کار را به تساوی بکشاند اما واکنش های ادوارد مندی و درخشش مدافعان چلسی مانع از به ثمر رسیدن گل تساوی برای این تیم شد تا بازی با همان یک گل به سود آبی‌ها خاتمه پیدا کند. همچنین سامان قدوس، هافبک ایرانی برنتفورد که در دو مسابقه اخیر تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل امارات و کره جنوبی به‌صورت کامل نیمکت‌نشین بود، در دیدار امشب برابر چلسی از دقیقه 72 وارد زمین شد.

نظر شما