شناسهٔ خبر: 50171565 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

دهقانی اشکذری عنوان کرد؛

آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی یزد برای همکاری علمی با نیروی انتظامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد، آمادگی این دانشگاه را برای همکاری علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی با نیروی انتظامی اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از یزد، همزمان با هفته نیروی انتظامی محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با فرمانده انتظامی و مسئولان نظامی و انتظامی استان یزد دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد اظهار کرد: این دانشگاه با توجه به ظرفیت‌های موجود در زمینه فعالیت‌های علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی با نیروی انتظامی مشارکت کند.

محمدرضا دهقانی اشکذری افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نقشه راه ترسیم کردند و عنصر قدرت یکی از واژه‌هایی بوده که بر آن تأکید داشتند و حتی در سال‌های گذشته که استکبار شدت بیشتری در برهم زدن مسیر تمدن اسلامی و متوقف کردن این راه بود، نمود بیشتری یافت و تولید، بازخوانی و انتشار قدرت مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

وی یادآور شد: در راستای عقد تفاهم‌نامه با نیروی انتظامی رویکرد ما تبیین امنیت بوده تا با مطالعه آن امنیت پایدار را در جامعه بیشتر کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد توضیح داد: این دانشگاه در عرصه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و پژوهشی با نیروی انتظامی همکاری نزدیکی خواهد داشت و اگر دانشگاه عملکرد خوبی داشته باشد کار پلیس آسان‌تر می‌شود.

دهقانی اشکذری تبیین کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه تدابیر تخصصی نیروی انتظامی نیاز به همفکری کارشناسانه دارد و امیدواریم با تفاهم‌نامه منعقد شده میان دانشگاه آزاد اسلامی و نیروی انتظامی راهکاری برای بسیاری از مشکلات استان یزد پیدا شود.

فرمانده انتظامی استان یزد هم متذکر شد:‌ نیروی انتظامی اقدامات خوبی در چند سال گذشته انجام داده و شعار امسال ناجا هوشمندسازی، جامعه‌محور شدن انقلاب اسلامی و اقتدار است.

عباسعلی بهدانی‌فرد با بیان اینکه رضایت مردم از عملکرد نیروی انتظامی افزایش یافته است، توضیح داد: دانشگاه‌ها نهادهای موثری در آموزش و تبادل اطلاعات در جامعه بوده، بنابراین وجود دانشگاه‌ها در هر استانی موجب افزایش و بهبود سطح آگاهی‌های مردم و کاهش مشکلات انتظامی و امنیتی در جامعه می‌شود.

وی، راه‌اندازی سامانه پلیس من و کاهش مراجعه مردم به پلیس و الکترونیکی شدن این مقوله را در کاهش مراجعات مردمی موثر دانست.

فرمانده انتظامی استان یزد تأکید کرد: هرچقدر در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه کار بیشتری صورت بگیرد از حجم جرائم و آسیب‌های اجتماعی هم کاسته می‌شود.

انتهای پیام/۴۰۷۸/

نظر شما