شناسهٔ خبر: 50148413 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

چند درصد صنعت در غرب استان سمنان قرار دارد؟

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس گفت: ۵۵ درصد از صنعت استان سمنان در شهرستان‌های گرمسار و آرادان قرار دارد و اشتغال قابل‌توجهی در شهرستان ایجاد شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، اردشیر مطهری، نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در نشستی که با حضور استاندار سمنان در شهرستان گرمسار برگزار شد، اظهار کرد: تشکیل جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان، از برکات دولت مردمی و قوی دکتر رئیسی است.

او گفت: از خداوند می‌خواهیم به دولت آقای رئیسی کمک کند تا با کار جهادی و انقلابی گره‌ها را باز کرده و مدیران انقلابی، توانمند و مردم‌مدار در مدار مدیریتی کشور قرار گیرند.‌

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس اضافه کرد: ۵۵ درصد از صنعت استان سمنان در شهرستان‌های گرمسار و آرادان قرار دارد و خوشبختانه با اقدامات مفید انجام‌شده، اشتغال قابل‌توجهی در شهرستان ایجاد شده است.

مطهری بیان کرد: بهترین سربازان اقتصادی نظام، تولیدکنندگان و صنعتگران هستند و باید پیش پای تولیدکنندگان، فرش قرمز پهن کنیم.

او بیان کرد: باید به‌عنوان میزبان سرمایه‌گذاران در جهت خدمات‌دهی بی‌منت به این عزیزان تلاش کرد؛ سرمایه‌گذاران با نگاه برد- برد در منطقه ما سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس گفت: در شهرستان‌های گرمسار و آرادان، اقدامات بسیار خوبی به انجام رسیده و سرعت عمل مناسبی به چشم می‌خورد؛ اما این تلاش‌ها کفایت نمی‌کند.

مطهری تصریح کرد: از استاندار سمنان می‌خواهیم تا با تدبیر خود تلاش کنند تا زمینه برای حضور و ادامه فعالیت سرمایه‌گذاران به‌ویژه در بخش بهداشت و درمان فراهم شود.‌

او اضافه کرد: بیش از یک هزار و ۱۶۱ کارخانه در شهرستان گرمسار فعالیت دارند و باید اولویت اصلی اشتغال برای این کارخانجات، اهالی استان و شهرستان باشند.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه امروز همه باید در خدمت اشتغال و تولید باشیم، گفت: عامل تمام بدبختی‌های ما، بیکاری است.

مطهری ادامه داد: اگر موانع کنار برود و ارتباط با مدیریت عالی استان سمنان تسهیل شود، بی‌شک جلوی بسیاری از فسادها و مشکلات گرفته خواهد شد؛ مدیران به‌صورت جهادی و میدانی گره از کار مردم باز کنند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

نظر شما