شناسهٔ خبر: 50147479 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جهاد اسلامی برای حمایت از اسرا اعلام بسیج عمومی کرد

جهاد اسلامی به منظور حمایت از اسرای خود در زندان‌های رژیم اشغالگر اعلام بسیج عمومی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از فلسطین الیوم، «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور یک بیانیه نظامی اعلام بسیج عمومی در میان رزمندگان خود کرده و اعلام کرد، بعد از اظهارات «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی برای هر گونه حمایت از اسرای قهرمان خود در داخل زندان های رژیم اشغالگر با نهایت مسئولیت پذیری آماده هستیم.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز چهارشنبه اعلام کرد، 150 اسیر این جنبش از امروز در زندان‌های رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زدند.

باشگاه اسرای فلسطین اعلام کرد که برخی از اسرای جهاد اسلامی در زندان های رژیم اشغالگر اقدام به اعتصاب غذا کرده‌اند تا اداره زندانهای رژیم صهیونیستی اقدامات متجاوزانه هو اسرا متوقف کند.

هیئت رهبری اسرای جنبش جهاد اسلامی نیز تاکید کرد که رزمندگان در همه زندانها عنوان دست به اعتصاب غذا زده ‌اند و این اعتصاب بدون مشورت با اعضای شورای رهبری و کمیته نمایندگی جهاد اسلامی و مجلس شورای عمومی متوقف نمی‌شود.

روز گذشته دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: در کنار اسرا می‌ایستیم و پشتیبان آنها خواهیم بود. ما اسرای خود را رها نمی‌کنیم تا قربانی دشمن صهیونیستی شوند. در کنار آنها خواهیم بود و با تمام توانمان از آنها پشتیبانی می‌کنیم حتی اگر مستلزم این باشد که برای دفاع از آنها به سمت جنگ برویم.

سازمان زندان‌های صهیونیستی به ویژه پس از فرار 6 اسیر فلسطینی از زندان جلبوع، اقدامات غیر قانونی علیه اسرا را شدت بخشیده و مجازات‌های سنگینی را بر آن‌ها اعمال کرده است.

در همین راستا، دادگاه نظامی رژیم صهیونیستی روز دوشنبه دو اسیر دیگر را به کمک به 6 اسیر فراری از زندان جلبوع متهم و احکام و مجازات‌های سنگینی را برای آنان صادر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما