شناسهٔ خبر: 50141876 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) مطرح کرد/ برگزاری برنامه‌های متنوع برای بزرگداشت ایام ۹ ربیع الاول در سراسر کشور

ابنا

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) گفت: در راستای بزرگداشت ایام نهم ربیع الاول، برنامه های متنوع فرهنگی بسیاری در سراسر کشور برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ حجت الاسلام والمسلمین «محمود متوسل» با تشریح برنامه‌های ۹ ربیع الاول، گفت: بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (علیه السلام) طبق روال سال های گذشته در راستای بزرگداشت ایام نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) و ترویج فرهنگ و معارف مهدویت برنامه های متنوع فرهنگی بسیاری را در سراسر کشور برگزار می کند.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) عناوین برنامه های گرامیداشت ایام نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف ) را به طور اجمال برشمرد و گفت: برای استفاده و توزیع در شبکه های مجازی عکس نوشته های مهدوی تولید شده است . در این مجموعه عکس نوشت هایی با مفاهیم مهدویت و ضرورت عهد و پیمان با حضرت و شاخص های انتظار در قالب هنری کار شده است

وی از تولید کلیپ های کارشناس محور در موضوع نهم ربیع الاول با حضور حضرت حجت الاسلام و المسلمین قرایتی و حجت الاسلام کفیل که به بیان معارف مهدویت و نهم الربیع پرداخته اند را به عنوان دیگر برنامه ی بنیاد یاد کرد.

متوسل افزود: همچنین برگزاری پویش جشن عبادت دختران با همکاری آموزش و پرورش ، ستاد اقامه نماز و واحد کودک مرکز تخصصی مهدویت در برنامه ها پیش بینی شده است . این برنامه برای دومین سال متوالی با هدف ترویج فرهنگ جشن تکلیف دختران و پیوند دادن ایشان با فضای عهد و پیمان با امام زمان (علیه السلام ) به صورت ملی برگزار می شود علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این پویش به پورتال جامع مهدویت مراجعه نمایند

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) ادامه داد: تولید کلیپ های کوتاه مفهومی با موضوع ادعیه مهدوی ، برگزاری نشست های مهدویت به صورت مجازی در دانشگاه های سراسر کشور با همکاری نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها (با اولویت دانشگاه فرهنگیان ) با موضوع مهدویت برای دانشجویان و اساتید ، معرفی و ارایه pdf چهار کتاب مهدوی برای برگزاری مسابقات کتابخوانی در مراکز فرهنگی ، برگزاری نشست های مهدوی به صورت مجازی در ادارات و مراکز فرهنگی و ... ، تولید و ارایه مجازی ویژه نامه مجله امان با موضوع نهم ربیع الاول ، تولید بسته محتوای تبلیغی مهدویت در موضوع نهم ربیع الاول جهت استفاده مبلغین و مراکز فرهنگی ، برگزاری ویژه برنامه مهدوی در مراکز نظامی ارتش و ناجا با موضوع (عهد سربازی امام ) در صبحگاه نظامی مراکز و پادگان ها ، برگزاری اجتماعات مهدوی با هدف بزرگداشت نهم الربیع در میادین تعدادی از شهرهای بزرگ مثل گرگان ، مازندران ، اردبیل ، شیراز ، بیرجند و مشهد و تبریز و ....با رعایت پروتکل های بهداشتی از دیگر برنامه های پیش بینی شده ی بنیاد در این مناسبت می باشد.

متوسل افزود: علاقه مندان می توانند جهت دریافت محتواها و مطالب مهدوی مناسبتی ایام که به همت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (علیه السلام ) تهیه و تولید شده است، به پایگاه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) مراجعه نمایند.

...........................
پایان پیام/ 268

نظر شما