شناسهٔ خبر: 50130054 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شاکری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هرگز شاهد نبودیم که دولت سابق کم کاری‌های خود را به گردن بگیرد

فعال سیاسی اصولگرا گفت: افرادی که به آقای رئیسی رای ندادند به سبب اقدامات دولت یازدهم و دوازدهم بوده است.

صاحب‌خبر -

مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آینده سیاسی جریان اصلاحات بیان کرد: من فکر می کنم که کسانی که به آقای رئیسی رای ندادند به سبب اقدامات دولت یازدهم و دوازدهم بوده است.

او ادامه داد: به بیانی دیگر بسیاری که به رئیسی رای ندادند به سبب بی اعتمادی به شخص او نبود؛ بلکه به سبب کینه‌ای بود که از دولت روحانی داشتند، در عین حال معتقدم که الان همین افراد هم به سمت رئیسی گرایش پیدا کرده‌اند.

شاکری افزود: به طور شفاف شاهد بودیم که رسانه ملی در نقد عملکرد دولت در هر برنامه خبری تلاش داشت تا صدای مردم به گوش مسئولان برسد و آنها را به تحرک وادار کند. اما از سوی مقابل هرگز شاهد نبودیم که دولت سابق کم کاری‌های خود را به گردن بگیرد، درحالی که مدام می‌شنویم که بانک‌ها ،بنگاه داری ها و ... چه بلایی سر مردم آورده اند.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی درباره رویکرد جریان اصلاحات در این میان هم بیان کرد: معتقدم که این جریان سرخورده از عملکرد دولت به گوشه ای رفته‌؛ البته برخی از آنها هم منتظرند که طرح های دولت با شکست مواجه شود تا به خیال خودشان اگر دولت شکست خورد و نتوانست قد راست کند بگویند که این دولت هم مانند دولت گذشته نتوانست اقدام موثری انجام دهد. البته برخی هم تردید دارند که رویکرد دولت جدید در زمینه رفتن به سمت شرق و عضویت در شانگهای بتواند جایگزین ارتباط با غرب بشود یا خیر. 

فعال سیاسی اصولگرا بیان کرد: از نظر استدلالی اینها هنوز تردید قرار دارند که این دولت و رویکردهایش بتواند موفق شود، باید دولت را کمک کرد که در طرح هایش موفق شود و در نهایت بتوانند گشایش هایی را ایجاد کنند و برخی از این ارتباطاتی که برقرار شده به خصوص در موضوع شانگهای بتواند موانعی را بردارد و مجددا آمریکا و اروپا متوجه شوند که تحریم ها هیچ اثری نمی تواند در مسیر ملت ایران بگذارد.

وی در پایان گفت: افرادی هم که پایگاه تقویت صدای غرب هستند متوجه خواهند شد که اگر وطن خود را دوست دارند باید همه به میدان بیایند و کمک کنند؛ نه اینکه مدام تحلیل های منفی ارائه دهند و باعث کاهش روحیه مردم شوند و فضای مجازی را هم پر از سیاه نمایی‌های بی فایده کنند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها:

نظر شما