شناسهٔ خبر: 50119786 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

محمدحسین ایمانی خوشخو در انتصابی تازه حکم گرفت

صاحب‌خبر -
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، محمدحسین ایمانی خوشخو را به‌عنوان مشاور وزیر در امور سیاستگذاری‌های کلان و توسعه فعالیت‌های فناورانه فرهنگی و هنری منصوب کرد.بنابرگزارش روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در بخشی از متن حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به محمدحسین ایمانی خوشخو آمده است: «از آنجایی که نقش قانونی و اساسی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سیاستگذاری و هدایت‌‌گری فرهنگ کشور به سوی اهداف متعالی هم راستا با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با انسجام داخلی بخش‌های مختلف و همسو بودن این مجموعه‌‌ها با سیاست‌های کلان دولت مردمی تحقق می‌یابند، جناب‌عالی را که از سابقه‌ای طولانی و تجارب ارزشمند در حوزه مدیریت فرهنگی و هنری برخوردار هستید به‌عنوان «مشاور وزیر در امور سیاستگذاری‌‌های کلان و توسعه فعالیت‌های فناورانه فرهنگی و هنری» منصوب می‌نمایم.»
در بخش دیگری از این حکم آمده:«امید است با اتکال به خداوند قادر متعال و همکاری و تعامل تمامی حوزه‌های مربوطه، وظایف محوله بویژه همفکری در ارتقا و ایفای نقش سازنده‌تر شوراهای اجتماعی تصمیم‌ ساز شورای عالی انقلاب فرهنگی بویژه شورای فرهنگ عمومی و شورای هنر را به نحو مناسبی ایفا نمایید. انتظار می‌رود پیشرفت کارها و اقدامات مربوطه به‌صورت مستمر به این‌جانب گزارش شود.»
گفتنی است که محمدحسین ایمانی خوشخو از نیروهای اولیه جهاد دانشگاهی و دارای دکترای گردشگری با گرایش اقتصاد گردشگری است. در کارنامه اجرایی ایمانی خوشخو می‌توان به معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، مدیرکل مرکز آمار و برنامه‌ریزی پژوهش‌های فرهنگی و هنری، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی کل کشور، رئیس دانشگاه علم و فرهنگ و... اشاره کرد.همچنین از جمله فعالیت‌های علمی و پژوهشی وی، مجری طرح پژوهشی «بازبینی و اولویت‌بندی کشور‌های هدف گردشگری ج.ا. ایران، مسئول و ناظر علمی پروژه‏های تحقیقاتی، عضو هیأت تحریریه نشریه علمی- پژوهشی «مطالعات گردشگری» پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی واحد مشهد و... است.

نظر شما