شناسهٔ خبر: 50117444 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تجلیل وزیر فرهنگ از دو قهرمان کشتی‌ آزاد مسابقات جهانی نروژ

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با جمعی از اعضای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان از تلاش‌های آن‌ها در مسابقات جهانی نروژ قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،محمدمهدی اسماعیلی عصر سه شنبه (۲۰ مهر) در دیدار با حسن یزدانی و امیرحسین زارع، دارندگان مدال طلای مسابقات جهانی کشتی آزاد نروژ، از آنان تجلیل کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه قهرمانی‌های ورزشکاران ما اتفاق بسیار خوبی است، گفت: در شرایط عمومی جامعه که مردم با مشکلات اقتصادی مواجه هستند، این قهرمانی‌ها باعث نشاط اجتماعی می‌شود و از این رو آرزوی بهترین‌ها برای قهرمانان کشور دارم که دل مردم را شاد می‌کنند.

اسماعیلی در ادامه، از قهرمانان حاضر در این دیدار خواست در کنار ایجاد و راه‌اندازی مجموعه‌های ورزشی، به موضوعات فرهنگی هم توجه کنند و در کنار ورزش، فرهنگ پهلوانی را هم ترویج دهند.

عضو کابینه دولت سیزدهم در این دیدار در خصوص برخی مشکلات ورزشکاران قهرمان که در تلاش هستند سالن‌های ورزشی احداث و ورزش قهرمانی را گسترش دهند گفتگو شد و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قول مساعد داد برای تسریع در حل مشکلات و موانع مرتبط این موضوع را به مسئولان مربوطه منعکس کند.

در این دیدار سید محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای هیات کشتی مازندران و رئیس هیات کشتی شهرستان آمل حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما