شناسهٔ خبر: 5009018 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

با حضور پرشور آحاد مردم اصفهان

اصفهان یک صدا فریاد حمایت از یمن سر داد

مردم اصفهان پس از نماز جمعه یک صدا فریاد حمایت از مردم یمن سر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آحاد و اقشار مختلف مردم اصفهان همزمان با سراسر کشور دقایقی پیش پس از برگزاری نماز جمعه انزجار و تنفر خود را از جنایات آل‌سعود علیه مردم یمن اعلام کردند.

گفتنی است تظاهرات مردم اصفهان و همیشه در صحنه در راستای حمایت از مظلومین جهان و علی‌الخصوص مردم یمن و اعلام تنفر از ظالم و اخص جنایات ضد انسانی و ضد اسلامی آل‌سعود در روزهای گذشته بود.

در این راهپیمایی مردم بصیرت‌مدار اصفهان با شعارهایی چون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل‌سعود، مرگ بر آل‌خلیفه، حسین حسین شعار ما است شهادت افتخار ما است، آل‌سعود و آمریکا ننگت باد ننگت باد و خون شهیدان یمن می‌چکد از چنگ آل‌سعود یک صدا فریاد به حمایت از مردم یمن سر دادند.

لازم به ذکر است در این راهپیمایی برخی از نمایندگان مردم اصفهان، شهردار اصفهان و معاونین، امام جمعه اصفهان و همچنین ائمه جمعه موقت اصفهان و بعضی از مسئولین دولتی و نظامی همصدا با مردم انزجار خود را از جنایت آل‌‌سعود اعلام کردند.

همچنین بعد از اتمام نماز جمعه شهرهای نطنز و بادرود نمازگزاران با حضور در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم یمن شرکت کردند.

نمازگزاران بادرودی و نطنزی فریاد مرگ بر سه قاتل کودکان، آل سعود، اسرائیل و آمریکای بی‌وجدان، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود و شعار سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن را سر دادند.

کودکان بادرودی در حمایت از کودکان مظلوم یمن تراکت‌ها و شعارنوشته‌هایی با تصاویر جنایت آل سعود در مورد کودکان یمنی حمل کردند.

در این مراسم شخصیت‌هایی همچون امام‌جمعه نطنز و امام‌جمعه موقت بادرود، روحانیون منطقه، فرماندار نطنز، بخشدار و شهردار، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین نظامی، انتظامی و دولتی شهرستان نطنز و بادرود حضور داشتند.

انتهای پیام/63030/ح20/د1000

نظر شما