شناسهٔ خبر: 50024594 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سردار اشتری خبر داد؛

تمهیدات ویژه برای ترخیص خودرو‌های توقیفی

فرمانده ناجا گفت: همزمان با هفته گرامیداشت ناجا تمهیداتی ویژه برای ترخیص خودرو‌های توقیفی و رسوبی پارکینگ‌های کشور، که فاقد دستور قضایی و یا تصادف منجر به جرح و فوت باشند، پیش‌بینی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در سفر کاری به خراسان رضوی گفت: از ۱۷ مهرماه تا پایان هفته ناجا، مالکان خودرو‌ها یا متصرفان موتورسیکلت‌های توقیفی و رسوبی که فاقد دستور قضایی و یا تصادف منجر به جرح و فوت باشند، می‌توانند با در دست داشتن مدارک و مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰+ از این تسهیلات ویژه بهره‌مند شوند.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: با تلاش‌های پلیس این امکان فراهم شد هزینه نگهداری وسایل نقلیه موجود در پارکینگ‌ها که مربوط به بخش خصوصی است، مطابق با تعرفه‌های سال ۹۴ محاسبه و دریافت شود.

او افزود: طرح تقسیط جرایم معوق نیز از ۱۲ ماه به ۱۸ ماه افزایش یافته و این امکان فراهم شده تا مالکان وسایط نقلیه توقیفی و رسوبی در بازه زمانی ۱۸ ماهه، جرایم معوق خود را به صورت تقسیطی و تدریجی پرداخت کنند که اتخاذ این سیاست و تدبیر به‌منظور کمک به حال مردم در شرایط کرونایی حال حاضر و کاهش فشار‌های اقتصادی ناشی از این شرایط است.

سردار اشتری اعلام کرد: همچنین دستور عدم توقیف خودرو‌ها با بیش از ۳۰ میلیون ریال جریمه نیز در هفته ناجا به پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا ابلاغ شده است.

فرمانده ناجا افزود: پلیس برای افزایش خدمات انتظامی همراه با تسهیل و تسریع امور با تکیه بر فناوری‌های هوشمند به‌منظور توسعه امنیت پایدار تلاش مضاعف دارد.

او در این سفر به‌منظور رصد و بررسی وضعیت انتظامی و امنیتی خراسان رضوی، به‌صورت سرزده از برخی یگان‌های انتظامی شهرستان‌های کاشمر، تربت حیدریه و کوهسرخ بازدید و روند خدمات انتظامی به مراجعان را رصد و ارزیابی کرد، همچنین سردار اشتری در این سفر کاری با برخی خانواده‌های معظم شهدا دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه داشت.

انتهای پیام/ف

نظر شما