شناسهٔ خبر: 50001362 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

چمبر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جریان اصلاحات به یک تجدید ساختار نیاز دارد/ صد در صد قدرت در دست اصولگرایان است

فعال سیاسی اصلاح طلب درباره تحولات جریان متبوع خود نکاتی رابیان کرد.

صاحب‌خبر -

عیسی چمبر عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان  در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آینده جریان اصلاحات بیان کرد: اختلافات کارگزاران سازندگی به خصوص آنچه من دیدم در درون حزب حل و فصل خواهد شد و مورد خاصی نیست ؛ کمااینکه در همه احزاب و سنوات گذشته هم چنین اختلافاتی وجود داشته و گرایش‌های مختلفی ممکن است که در درون یک حزب وجود داشته باشد؛ بنابراین بعید است که این اختلافات به کل جریان اصلاحات تسری پیدا کند.

او ادامه داد: از سوی دیگر متاسفانه اصلاحات نقشی در کشور ندارد و بهتر است که خبرنگاران هم پیگیر وضعیت دولت، مجلس و سایر نهادها باشند که در جریان اصولگرا مستقر هستند و صد در صد  قدرت را در دست دارند.

چمبر درباره جایگاه رئیس جریان اصلاحات نیز بیان کرد: او از ابتدا تا الان یک جایگاه ویژه ای در میان افراد اصلاحات داشته؛ البته نمی‌توان نام رهبری بر آن گذاشت. در کل معتقدم که شورای سیاست‌گذاری که تشکیل می‌شود باید این نقش را برعهده بگیرد، اما در کل رئیس دولت اصلاحات هماهنگ کننده جریان اصلاحات بوده و خواهد بود.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان  درباره ادامه روند سیاسی جبهه اصلاحات نیز بیان کرد: در حال حاضر این جبهه جلساتی را برگزار می‌کند و بیش از هر چیز پیگیر موضوع عارضه یابی  انتخابات های گذشته بوده است؛ اما معتقدم که جریان اصلاحات به یک تجدید ساختار نیاز دارد و باید بیش از پیش به بدنه نزدیک شود.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما