شناسهٔ خبر: 49858306 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رییس سازمان بسیج مستضعفین:

هدف ما تربیت ۸ میلیون جوان بسیجی است/ ۷۰ هزار مسجد محور تشکیل حکومت اسلامی هستند

سردار غلامرضا سلیمانی با بیان اینکه تربیت هشت میلیون جوان بسیجی از اهداف بسیج است گفت: ۷۰ هزار مسجد به همراه یک هزار و ۵۴ پایگاه بسیجی در کشور محور تشکیل حکومت اسلامی را تشکیل می دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، سردار غلامرضا سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین روز چهارشنبه در نشست با فرماندهان بسیجی خراسان شمالی اظهار داشت: تربیت هشت میلیون جوان بسیجی در جهت تحقق همه جنبه های مردم‌سالاری دینی از اهداف بسیج است و همه پایگاه ها باید به این موضوع مهم هم توجه کنند.

سردار سلیمانی افزود: ۷۰ هزار مسجد به همراه یک هزار و ۵۴ پایگاه بسیجی در کشور محور تشکیل حکومت اسلامی را تشکیل می دهند و لازمه آن هم فعالیت تمامی کارکردهای بسیج محلات در مساجد است.

وی تصریح کرد: در سایه عمل به گام دوم در تحقق دولت اسلامی در تلاشیم تا دولت اسلامی شکل بگیرد و ویژگی‌های این دولت در بیانات رهبرمعطم انقلاب بصورت مبسوط وجود دارد. با فعال شدن مساجد و پایگاه ها شاهد اتفاقات خوبی در کشور خواهیم بود.

سردار سلیمانی تصریح کرد: بسیج پیش قراول این اقدام انقلابی خواهد بود وهرجا بسیج پیشقدم شد مردم نیز همکاری کردند و ارتباط تنگاتنگ بین مردم و بسیج می‌تواند باعث ایجاد یک پایگاه قوی‌تری با فرماندهی مقام معظم رهبری ایجاد شود.

وی عنوان کرد: بر اساس تدابیر رهبری، بسیج باید نقش آفرینی خود را در تمامی حوزه ها به خوبی ایفا کند و در شرایط فعلی در حوزه فرهنگ، رسانه، اقتصاد، مقابله با کرونا و آسیب‌های اجتماعی به خوبی پیش قدم بوده است.

سلیمانی به تشکیل ستادهای تحول در محلات اشاره کرد و افزود: اگر تشکیلات بسیج درصدد سازماندهی بسیجیان باشد، راهش تربیت جوان موفق انقلابی است.

وی یادآوری کرد: در مواجهه با ویروس کرونا بسیج به اندازه ای که وزارت بهداشت اعلام نیاز کرده بود، پای کار آمد و فعالیت کرد.

سلیمانی در انتها به ساخت یک میلیون مسکن اشاره کرد وگفت: ساخت یک میلیون مسکن کار بزرگی است که در صورتی که این اقدام مردم پایه شود حتما انجام خواهد شد و به طبع آن اشتغال ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما