شناسهٔ خبر: 49836782 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فرصت طلایی برای واکسیناسیون

بازدید وزیر بهداشت از مرکز واکسیناسیون حرم مطهر رضوی

وزیر بهداشت از مرکز واکسیناسیون دارالمرحمه حرم مطهر رضوی بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، دکتر عین اللهی که برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه علومبازدید وزیر بهداشت از مرکز واکسیناسیون حرم مطهر رضوی پزشکی مشهد به خراسان رضوی سفر کرده بود به زیارت حرم مطهر رضوی رفت و پس از دیدار با تولیت آستان قدس رضوی از روند واکسیناسیون در حرم امام رضا(ع) بازدید کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با توجه به اینکه موج پنجم شیوع کرونا رو به اتمام است و در این مدت ویروس‌ها خیلی فعال نیستند فرصت سه تا چهار هفته‌ای به عنوان فرصت طلایی برای واکسیناسیون فراهم شده است.
دکتر بهرام عین اللهی  با تشکر از اقدامات آستان قدس رضوی در مبارزه با کرونا افزود: واکسیناسیون در این مرکز با حضور نیرو‌های داوطلب انجام می‌شود و امیدواریم با استقبال مردم، مقداری از مشکلات ما حل شود.
وی با بیان اینکه روند واکسیناسیون بسیار عالی است و در این زمینه به قله‌ها نزدیک شده‌ایم ادامه داد: امیدواریم طی ۲ تا سه هفته آینده پیروزی مردم را در امر واکسیناسیون جشن بگیریم.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به راه اندازی مرکز واکسیناسیون در حرم مطهر رضوی گفت: با راه‌اندازی اینگونه مراکز در مساجد، حسینیه‌ها و مراکز مختلف می‌توان به سرعت بخشیدن به واکسیناسیون کمک کرد. 
دکتر عین الهی در سفر به مشهد از اقدامات و فعالیت‌های آستان قدس رضوی در زمینه مقابله با کرونا از ابتدا تا به امروز قدردانی کرد.
مرکز واکسیناسیون حرم مطهر رضوی در رواق دارالمرحمه هر روز از ساعت ۹ تا ۲۴ فعال است.
<div id="video-display-embed-code_7043472"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3233147/7043472?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما