شناسهٔ خبر: 49826030 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تذکر عضو شورای شهر تهران خطاب به فرمانداری و شهرداری شهرری:

صدای مردم محله عباس آباد را بشنوید

امانی گفت: ۳۵ سال است که بوی تعفن دو کانال در شرق و جنوب محله عباس‌آباد واقع در شهرری، بلای جان مردم محروم شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر امانی عضو شورای ششم شهر تهران در چهاردهمین جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکری گفت: ۳۵ سال است که بوی تعفن دو کانال در شرق و جنوب محله عباس‌آباد واقع در شهرری، بلای جان مردم محروم شده است. مردم این محله دیگر حرف مسئولین را باور نمی‌کنند و می‌گویند شما هم آمدید که عکس بگیرید و بروید.

وی با بیان اینکه بوی تعفن محله همچنان باعث گرفتار شدن مردمان محله شده‌است، ادامه داد: خانمی می‌گفت که دوران دبستان بوده‌ام که می‌گفتند مشکل محله حل می‌شود، اینک فارغ‌التحصیل دانشگاه هستم، ولی هنوز مشکلی حل نشده است.

امانی افزود: تنها سازمان خدمت‌رسان محله شهرداری است و گویا سازمان دیگری به غیر شهرداری وجود ندارد و شهرداری هم تنها میله‌های بریده فنس را ترمیم می‌کند تا بچه ها در آب نیفتند. این در حالی است که فاضلاب در کوچه و محله روان است و خطر ریزش خانه‌های فرسوده را  تهدید می‌کند.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه مردمان محله حاضرند مهریه‌شان را بدهند تا مشکلات آب و فاضلاب محله حل شود، بیان کرد: در حالی که مردم برای ثبت‌نام فرزندانشان مدرسه‌ای ندارند، ساختمانی بزرگ که توسط خیری ساخته شده، به حال خود رها شده  و با وجود اینکه در مرحله بهره‌برداری قرار داشته، ولی درب و پنجره‌ی آن تخریب شده است.

امانی با بیان اینکه حتی عکس‌برداری در آن منطقه هم محروم است، ادامه داد: تذکر من به فرماندار منطقه شهرری، آب و فاضلاب تهران، آموزش و پرورش شهرری است که صدای مردم عباس آباد را بشنوید.

انتهای پیام/

نظر شما