شناسهٔ خبر: 49820041 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجلیل از رزمندگان عملیات ثامن الائمه

به مناسبت سالروز شکست حصر آبادان از رزمندگان عملیات ثامن الائمه تجلیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان؛مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان در مراسم تجلیل از رزمندگان عملیات ثامن الائمه که در تالار مهر آبادان برگزارشد عزت و اقتدار نظام اسلامی را مرهون رشادت های شهدای انقلاب و دفاع مقدس دانست و گفت: باعث افتخار است که امروز در میان جوانان دیروز و یادگاران این عملیات هستیم .

سردار عبدالرضا مرادحاجتی افزود: دشمن در جنگ تحمیلی تمام تلاش خود را کرد که آبادان را به دست بیاورد اما مقاومت مردان و زنان آبادانی مانع آن شد.

وی با بیان اینکه عملیات غرور آفرین ثامن الائمه اولین پیروزی ما در مقابل رژیم بعثی عراق بود تصریح کرد: این عملیات مشترک میان بسیج و سپاه بود و نقطه عطف پیروزی های ما در دفاع مقدس شد.

همچنین به همین مناسبت امروز رژه موتوری از میدان ثامن الائمه تا بوستان معلم برگزار شد.

تجلیل از رزمندگان عملیات ثامن الائمه

عملیات ثامن‌الائمه(ع) نخستین عملیات از عملیات‌های بزرگ و موفق «ثامن‌الائمه(ع)»، «فتح‌المبین»، «طریق‌القدس» و «بیت‌المقدس» است که برای آزادسازی مناطق اشغالی انجام شد، با اجرای عملیات ثامن‌الائمه(ع) به فرمان حضرت امام خمینی (ره)،شکست حصر آبادان تحقق یافت.

<div id="video-display-embed-code_7041937"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3232478/7041937?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما