شناسهٔ خبر: 49815185 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش خبر داد؛

برقراری تمهیدات اربعینی ارتش در مرزهای شلمچه و چذابه

امیر سرتیپ آریان‌فر از برقراری تمهیدات مخصوص برای زائران اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و چذابه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ فرهاد آریان‌فر معاون عملیات نیروی زمینی ارتش گفت؛ تمهیدات لازم در مرز‌های شلمچه و چذابه توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران مهیا است تا زائران در سلامت کامل وارد کشور شوند.

وی با بیان اینکه تیم‌های پزشکی و امدادی را در مرز‌ها مستقر کرده‌ایم، افزود: استقرار تیم‌های پزشکی، برپایی ایستگاه تشخیص سریع کرونا و استقرار یک فروند بالگرد اورژانس هوایی بخشی از امکاناتی است که یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت تسهیل در بازگشت زائران در مرز‌های شلمچه و چذابه برقرار کرده است.

امیر سرتیپ آریان‌فر تاکید کرد: یگان‌های مناطق غرب و جنوب غرب ارتش با تمام توان در خدمت زائران امام حسین (ع) هستند تا در سلامت کامل به میهن اسلامی بازگردند.

وی ادامه داد: یک فروند بالگرد ۲۱۴ با تجهیزات اورژانس هوایی از پایگاه هوانیروز مسجد سلیمان با ظرفیت تیم مجرب پزشکی در مناطق مرزی مستقر است که چنانچه لازم شد بلافاصله ماموریت خود را انجام دهد.

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش به ظرفیت این نیرو در احداث بیمارستان صحرایی در مرز‌های شلمچه و چذاپه در هنگام بازگشت زائران اشاره کرد و گفت: نیروی زمینی ارتش در صورت نیاز این آمادگی را دارد که ظرف روز‌های آینده با برپایی بیمارستان صحرایی نسبت به ارائه خدمات پزشکی در مرز‌های شلمچه و چذابه اقدام کند.

وی در پایان به برپایی ایستگاه تشخیص سریع بیماری کرونا در مرز‌های شلمچه و چذابه اشاره و تصریح کرد: مهم‌ترین موضوع برای روز‌های برگشت برپایی ایستگاه تشخیص سریع کروناست و امروز تیم‌های پزشکی مجرب نیروی زمینی ارتش با برپایی این نوع ایستگاه‌ها در حوزه سلامت زائران گام بلندی را برداشته اند.

انتهای پیام/

نظر شما