شناسهٔ خبر: 49806823 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۸ موکب برای استقبال از زائران بازگشته از کربلا در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود

گروه استان‌ها- مدیرکل دفتر امنیتی انتظامی استانداری کرمانشاه گفت: هشت موکب برای استقبال از زائرانی که از مرز مهران وارد کشور می‌شوند، راه‌اندازی می‌شود.

صاحب‌خبر -

نصرت‌الله مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه همه مرزهای زمینی استان به روی زوار بسته است اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای استقبال از زواری که از مرز مهران به کشور بازمی‌گردند، انجام شده است.

وی عنوان کرد: بخش عمده این زائران از طریق استان کرمانشاه به استان‌های مرکزی حرکت می‌کنند و استان ما به عنوان معین استان ایلام در حوزه‌های مختلف حمل و نقل و بهداشت همکاری می‌کند.

مرادی گفت: با توجه به اینکه برنامه‌ای برای خروج زوار از مرزهای زمینی وجود نداشت بنابراین راه‌اندازی موکب در برنامه وجود نداشت و تنها هشت موکب از نقطه آخر حوزه استحفاظی استان ایلام یعنی حمیل تا کنگاور راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: این موکب‌ها برای زواری است که از عراق به داخل کشور بازمی‌گردند و چون برنامه‌ای برای خروج زائران از مرزهای زمینی وجود نداشته موکب نیز راه‌اندازی نشده است.

مرادی با بیان اینکه این موکب‌ها برای تأمین آب و میان وعده زائران راه‌اندازی می‌شود بیان کرد: کرمانشاه دروازه کربلا است و باید این تمهیدات برای استقبال از زائران اندیشیده می‌‌شد.‌

انتهای پیام/832/ش

برچسب‌ها:

نظر شما