شناسهٔ خبر: 49801687 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی مطرح کرد؛

در دفاع مقدس تمام تاکتیک‌های جنگی جهان به هم ریخت

سردار قاسمی گفت: در ۸ سال دفاع مقدس تمام مقادیر و تاکتیک‌های جنگی جهان به هم ریخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سردار قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی در جشنواره مالک اشتر شهرستان طبس گفت: بعد از عاشورا یکی از نابرابر‌ترین جنگ ها، حمله عراق به ایران بود که در آن تمام مقادیر و تاکتیک‌های جنگی جهان به هم ریخت.

او افزود: در این جنگ طرف مقابل به بمباران‌ شیمیایی و بمباران‌ مکان‌های عمومی متوسل شده بود، اما ایران به تمام قواعد بین المللی پایبند بود.

سردار قاسمی ادامه داد: دفاع مقدس امتداد واقعه عاشورا بود و عاشورا در دفاع مقدس تکرار شد.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: دفاع مقدس برای ما مانند یک پنجره متعالی در تاریخ است.

او بیان کرد: در تمام جنگ‌ها کسی که به میدان می‌آید به طمع پیروزی و گرفتن غنیمت می‌آید اما در دفاع مقدس این گونه نبود و افراد می‌آمدند تا از خاک میهن خود دفاع کنند.

سردار قاسمی عنوان کرد: امسال یازدهمین سال است که جشنواره مالک اشتر در حال برگزاری است و در بسیج هیچگاه مادیات معنی ندارد و در دوران دفاع مقدس نیز بسیجیان بر اساس احساس تکلیف به میدان می‌آمدند.

او ادامه داد: یکی از اهداف جشنواره مالک اشتر الگوگیری از رده‌های نمونه و برتر است و تعیین رده‌های برتر با ارزشیابی توسط رده‌های مافوق و هم تراز انجام می‌شود.

سرهنگ دوم پاسدار خبازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس در دو محور برنامه‌های ماندگار و برنامه‌های مختص این هفته است.

او افزود: مشخص شدن برترین‌های بسیج، تعمیق معنویت و تقدیر از رده‌های برتری که در طول سال ۱۳۹۹ توسط ناظرین شناسایی شده اند از جمله اهداف برگزاری جشنواره مالک اشتر است.

انتهای پیام/ ر

نظر شما