شناسهٔ خبر: 49792026 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان خبر داد

توزیع ۵۲۰ میلیون لیتر فرآورده نفتی برای تامین سوخت نیروگاه‌های برق خراسان رضوی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: ۵۲۰ میلیون لیتر فرآورده نفتی در نیمه نخست سال جاری برای تامین سوخت نیروگاه‌های برق این منطقه توزیع و ذخیره‌سازی شده است.

صاحب‌خبر -

علی‌اصغر اصغری با اعلام این خبر اظهار کرد: روند تامین سوخت نیروگاه‌‎ها با توجه به دستور وزیر نفت و تاکید معاون وزیر در پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و با هدف تامین سوخت ذخیره دوم نیروگاه‌ها برای فصل پاییز و زمستان، حداکثر مصرف در نیروگاه‌های استان تا تکمیل کامل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

وی موجودی سوخت مایع در نیروگاه‌ها و ذخیره‌سازی آن را در خراسان رضوی مطلوب خواند و عنوان کرد: بر این اساس آمادگی کامل برای سوخت‌رسانی مستمر و بی‌وقفه به نیروگاه‌ها در این منطقه وجود دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی افزود: ۵۲۰ میلیون لیتر فرآورده نفتی در نیمه نخست امسال برای تامین سوخت نیروگاه‌های برق این منطقه توزیع و ذخیره‌سازی شده است.

اصغری تصریح کرد: موجودی کنونی نفت گاز در نیروگاه‌های برق این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزون بر ۲۷ درصد بیشتر شده که بسیار رضایت‌بخش است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، وی با قدردانی از فعالیت مناسب و به‌هنگام دست‌اندرکاران ناوگان حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی در اجرای این عملیات خاطرنشان کرد: منطقه خراسان رضوی ۶ نیروگاه  مشهد، شریعتی، مپنا، شمس سرخس، خیام نیشابور و توس را زیر پوشش خود دارد.

انتهای پیام

نظر شما