شناسهٔ خبر: 49765868 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

حسینی خطاب به دانش آموزان:

والدین و اقوام شما تلاش بسیاری کردند که این کشور از قید استبداد و دیکتاتوری آزاد شود

معاون پارلمانی رئیس‌جمهورگفت: ۳۶ هزار نفر از شهدا از دانش آموزان بودند و در کنار تحصیل خودشان داوطلبانه وارد جنگ شدند و برای سربلندی کشور از جان خودشان مایه گذاشتند

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سید محمدحسینی در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان دخترانه  «فرزانگان یک» که به صورت مجازی حضور یافت، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: دانش آموزان عزیز امیدهای آینده ما هستند و با همت بالا و سخت کوشی‌ای که دارند و تلاش فراوانی که در علم آموزی انجام می‌دهند افراد موثری در آینده برای جامعه خواهند بود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اهمیت دوران تحصیل و کسب دانش در این دوران، خطاب به دانش‌آموزان گفت: والدین و اقوام شما در گذشته تلاش بسیاری کردند که این کشور از قید ظلم، ستم، استبداد و دیکتاتوری آزاد شود و ملت ایران یک ملت با عزت و عظمت باشد، امروز هم شما با تحصیل و علم آموزی باید برای سربلندی کشور تلاش کنید.

حسینی در ادامه با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: ۳۶ هزار نفر از شهدا از دانش آموزان بودند و در کنار تحصیل خودشان داوطلبانه وارد جنگ شدند و برای سربلندی کشور از جان خودشان مایه گذاشتند. آنها در جهاد نظامی پیروز شدند و شما هم باید در جهاد علمی تلاش کنید تا آینده بهتری را برای کشور رقم بزنید.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه زنگ مهر ایثار و مقاومت را به صورت نمادین به صدا درآورد.

نظر شما