شناسهٔ خبر: 49737963 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بستری ۱۱۴بیمار بدحال کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه مازندران

از مجموع ۵۴۶بیمار کرونایی بستری در مراکز درمانی مازندران و بابل، ۱۱۴بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

صاحب‌خبر -

بستری ۱۱۴ بیمار بدحال کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه مازندرانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، شبانه روز گذشته (تا ۸صبح امروز)، ۸۰بیمار مشکوک به دلتاکرونا در بیمارستانهای زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل شناسایی و بستری و نیز در همین مدت ۹۸نفر با بهبودی نسبی ترخیص شدند.

همچنین از مجموع ۵۴۶بیمار کرونایی بستری در مراکز درمانی تحت پوشش این دو دانشگاه، ۱۱۴بیمار بدحال در بخش مراقبتهای ویژه قرار داشته و ۲۴ساعت گذشته هم، ۲ هم استانی بر اثر ابتلا به دلتاکرونا جان خود را از دست داده اند.

با تزریق ۲۷هزار و ۲۴۳دُز واکسن کرونا شبانه روز گذشته، در پایگاه‌های واکسیناسیون مازندران و بابل، مجموع واکسیناسیون از آغاز اجرای طرح تا کنون به ۲میلیون و ۳۰۰هزار و ۵۰۵دُز رسید.

شناسایی و بستری ۸۰بیمار تازه مبتلا به کرونا در حوزه مازندران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ساعت گذشته (تا ۸صبح امروز)، ۸۰بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستانهای تحت پوشش این دانشگاه، پذیرش و بستری و ۸۱نفر هم با بهبودی نسبی ترخیص شدند.

دکتر سیدعباس موسوی، شمار بستری شدگان کرونایی در مراکز درمانی استان را ۳۹۷بیمار اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۸۴نفر با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: ۲هم استانی نیز، شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به دلتاکرونا جان باختند.

دکتر موسوی گفت: با تزریق ۱۹هزار و ۳دُز انواع واکسن کرونا، ۲۴ساعت گذشته در پایگاه‌های واکسیناسیون مازندران، مجموع واکسیناسیون کرونای استان از آغاز اجرای طرح تا کنون به ۱میلیون و ۹۵۹هزار و ۹۳۵دُز رسیده است.

بیشتر بخوانید: بستری ۷۳۷بیمار مبتلا به دلتاکرونا در مازندران

شناسایی و بستری ۲۷ بیمار جدید کرونایی در حوزه بابل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز از پذیرش ۲۷بیمار کرونایی جدید و ترخیص ۱۷نفر با بهبودی نسبی، شبانه روز گذشته (تا ۸صبح امروز)، در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه خبر داد.

دکتر سیدفرزاد جلالی شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستانهای بابل را ۱۴۹نفر اعلام کرد و افزود: ۳۰بیمار هم با وضعیت تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی این شهرستان تحت درمانهای تخصصی و تنفسی قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل تصریح کرد: امروز گزارشی از فوت بیمار کرونایی در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه ثبت نشده است.

دکتر جلالی گفت: شبانه روز گذشته، ۸هزار و ۲۴۰دُز واکسن کرونا در مناطق زیر پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی بابل و همچنین از آغاز اجرای طرح واکسناسیون تا کنون ۳۴۰هزار و ۵۷۰دُز انواع واکسن کرونا تزریق شد.

نظر شما