شناسهٔ خبر: 49736128 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

اولتیماتوم عضو شورا به شهرداری منطقه ۳ کرج

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: برای ساماندهی نهر سیاه جوی، لایروبی جداول و جمع‌آوری زباله‌ها و نخاله‌های مناطق آق تپه و سهرابیه توسط شهرداری منطقه سه کرج زمان ۱۵ روزه تعیین کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، مریم قهرمانی صارم در حاشیه بازدید از مناطق آق تپه و سهرابیه کرج که پیش از ظهر پنجشنبه انجام شد، اظهار کرد: محرومیت در این مناطق که فاصله چندانی با پایتخت ندارند، موج می‌زند.

وی با انتقاد از خدمات شهری شهرداری کرج در ادوار مختلف، اضافه کرد: زمانی برای احداث یک پروژه عمرانی پول و اعتبار نداریم اما جمع‌آوری زباله‌ها و نخاله و لایروبی فاضلاب کار سختی نیست.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه باید از مناطق دور از هسته مرکزی شهر کرج محرومیت زدایی شود، ادامه داد: با همدلی و تعامل تمام دستگاه‌های اجرایی می‌توان فقر زدایی و محرومیت زدایی کرد اما وقتی مدیریت واحد شهری نباشد تمام تقصیرها به گردن یکدیگر می‌افتد

قهرمانی صارم با بیان اینکه زباله‌ها و نخاله‌ها باید در سهرابیه و آق تپه ساماندهی شود، گفت: مرکز انباشت زباله‌ها در آق تپه نیازمند ساماندهی است، ضمن آنکه طرح ساماندهی مشاغل مزاحم و ضایعات در دستور کار شهرداری کرج قرار دارد بنابراین باید سهرابیه و آق تپه را ویژه دید.

وی برای ساماندهی نهر سیاه جوی، لایروبی جداول و جمع‌آوری زباله‌ها و نخاله‌های مناطق آق تپه و سهرابیه توسط شهرداری منطقه سه کرج زمان ۱۵ روزه تعیین کرد و گفت: در این مدت باید بخش عمده مشکلات ساکنان این منطقه در حوزه خدمات عمومی شهری برطرف شود.

نظر شما