شناسهٔ خبر: 49726010 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بسیج سازندگی پای کار آمد / آینده ای روشن در انتظار محصولات استراتژیک خراسان جنوبی

رئیس بسیج سازندگی کشور گفت: بسیج این آمادگی را دارد که به برندسازی و پیدا کردن بازار فروش محصولات استراتژیک خراسان جنوبی کمک کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سردار زهرایی رئیس بسیج سازندگی کشور در خصوص کمک بسیج برای صنایع تبدیلی در خراسان جنوبی گفت: محصولات زرشک، عناب و زعفران خطه شرق کشور متاسفانه خام فروشی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه  بسیج  آمادگی دارد که به برندسازی و پیدا کردن بازار فروش محصولات استراتژیک کمک کند افزود: در هفته بسیج رویداد ملی در این خصوص خواهیم داشت که خراسان جنوبی قطعا نقش موثری را دارد و ما نیز سرمایه گذار و پای کار آوردن بانک‌های عامل و فراهم کردن بازار فروش مطمئن را ایجاد خواهیم کرد.

سردار زهرایی با اهمیت شمردن کار فرهنگی در بسیج در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب و ایرانی اسلامی افزود: امروز موفق شدیم در خراسان جنوبی ۴ یادمان شهدا را در بیرجند، طبس، دیهوک و درح به بهره برداری برسانیم.

رئیس بسیج سازندگی کشور ابراز امیدواری کرد: امسال از تبصره ۱۶ بودجه، تسهیلات کم بهره ۴ و ۷ ساله برای کارگاه‌های اشتغالزای کوچک و مناطق محروم خواهیم داشت که سهم خراسان جنوبی امسال در این موضوع افزایش خواهد داشت.

وی با اشاره به برنامه‌های جدید بسیج در آینده برای خراسان جنوبی، گفت: بنا به دستور رئیس جمهور در بحث احیاء قنوات در حال تهیه یک بسته از اقشار محروم از اشتغال تا آزاد سازی زندانیان در قالب اشتغالزایی و کمک مومنانه هستیم و پیشنهاد مردمی کردن ماموریت‌های دولت توسط بسیج را ارائه کرده ایم.

سردار زهرایی تاکید کرد: برای ستاد احیاء قنوات مشغول هماهنگی با وزیر جهاد کشاورزی هستیم تا طرح از آبخیز تا جالیز و احیاء قنوات بر عهده بسیج سازندگی قرار گرفته و اجرایی شود.

انتهای پیام / ط آ

نظر شما