شناسهٔ خبر: 49722762 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رژیم صهیونیستی از سقوط پهپاد خود در سوریه خبر داد

ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی از سقوط یک فروند پهپاد این رژیم در حریم هوایی سوریه درپی نقص فنی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد یک فروند پهپاد این رژیم در حریم هوایی سوریه سقوط کرده و مدعی شد که این پهپاد در حال انجام یک عملیات عادی بوده است.

شبکه القدس الاخباریه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه خود مدعی شده است که این پهپاد درپی نقص فنی سقوط کرده و علت اصلی آن در حال بررسی است.

در همین حال در این بیانیه از احتمال درز اطلاعات از این پهپاد صهیونیستی سخنی به میان نیامده است.

این خبر درحالی منتشر شد که ماه گذشته نیز رسانه تایمز اسرائیل به نقل از سخنگوی نیرو‌های جنگ رژیم صهیونیستی از سقوط یک فروند پهپاد نظامی این رژیم در سوریه خبر داده بود.

این مقام صهیونیست دلیل آن را نیز نقض فنی دانسته بود. او همچنین به نوع پهپاد اشاره‌ای نکرده، اما گفته بود نگرانی برای افشای اطلاعات موجود در پهپاد وجود ندارد.

امروز (چهارشنبه) تلویزیون رژیم صهیونیستی از انجام پرواز مشکوک هواپیمای شخصی از تل آویو به پایتخت مصر خبر داد.

«ایتای بلومنتال»، خبرنگار امور نظامی شبکه تلویزیونی کان و «شمعون اران»، خبرنگار امور نظامی رادیو مکان از پرواز مشکوکی از تل آویو به قاهره خبر دادند و اعلام کردند: صبح روز سه شنبه پرواز مشکوکی از فرودگاه بن گوریون در تل آویو به سمت قاهره انجام شد. این در حالی است که چنین پروازی همزمان با عید یهودیان صورت گرفت که کار سیاستمداران رسمی در طول ایام عید ممنوع است.

انتهای پیام/

نظر شما