شناسهٔ خبر: 49719213 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

تقدیر معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از مسئول انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گناباد

دکتر سیماسادات لاری، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با ارسال لوحی از صادق قربانی، مسئول انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گناباد جهت کسب رتبه دوم میزان مشارکت دانشگاهی در نخستین جشنواره کشوری ایده‌های نو حوزه سلامت تقدیر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا - گناباد،  نخستین جشنواره کشوری ایده‌های نو حوزه سلامت به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و انجمن‌های علمی دانشجویی کشور و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان و ویژه دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار گردیده و هدف از برگزاری آن نیز ایجاد انگیزه و نشاط در حوزه انجمن های علمی، تقویت و انعکاس ایده‌های موفق و خلاق و افزایش تعاملات و رقابت دانشجویان بوده است.

بنا بر اعلام دبیرخانه نخستین جشنواره ایده‌های نو حوزه سلامت، دانشگاه‌های علوم پزشکی کرمان، گناباد، زنجان، تهران و همدان، به ترتیب، بالاترین سطح مشارکت در این جشنواره را داشته‌اند.

همچنین دانشگاه علوم پزشکی گناباد نیز رتبه اول در دانشگاه های علوم پزشکی منطقه شمال شرق را از آن خود کرده است.

دکتر سیماسادات لاری، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت نیز با ارسال لوحی از صادق قربانی، مسئول انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گناباد جهت کسب رتبه دوم میزان مشارکت دانشگاهی در نخستین جشنواره کشوری ایده‌های نو حوزه سلامت تقدیر کرد.

متن تقدیر نامه به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای صادق قربانی

بی گمان تلاش خالصانه و صادقانه شما آینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی و تعهد است وخدمتی صورت نمی‌گیرد مگر آنکه پدیدآورندگانش معرفتی ارزشی از آن پیدا کنند. خرسندیم که در مجموعه وزارت بهداشت با مشارکت کارشناسان با انگیزه ، توانمند و کوشا می‌توانیم‌ در آینده نیز به ایده های بزرگ و پر ثمر در راه تحقق آرمان های متعالی ایران اسلامی مان بیاندیشیم.

بدین وسیله ضمن تبریک کسب رتبه دوم میزان مشارکت دانشگاهی، مراتب سپاس خود از زحمات ارزشمند و صادقانه جنابعالی در برگزاری نخستین جشنواره کشوری ایده‌های نو حوزه سلامت در سال ۱۴۰۰ تقدیم می‌دارم.

سلامتی و توفیق روز افزون شما را از درگاه ایزد منان خواستارم.

دکتر سیما سادات لاری

معاون فرهنگی و دانشجویی

نظر شما