شناسهٔ خبر: 49718055 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

به دلیل طولانی شدن کار و ایجاد مشکلات ترافیکی؛

پلیس از ادامه حفاری آبفا در یکی از معابر شهر همدان جلوگیری کرد

همدان- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت که عدم اجرای دقیق برنامه زمان بندی شده از سوی شرکت آب و فاضلاب برای اجرای به موقع طرح عمرانی در یکی از معابر شهر همدان، منجر به اقدام پلیس رای توقف عملیات حفاری شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ «فرخ جمالی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با وجود پیش بینی زمان یک ماهه برای حفاری در یک مسیر(لاین) بلوار آیت الله «تالهی» شهر همدان، با گذشت بیش از ۷۰ روز این طرح هنوز تکمیل نشده است. 

وی افزود: پیگیری های پلیس راهور برای اتمام به موقع این طرح و تمدید چند باره مهلت پیش‌بینی شده برای اجرای طرح لوله گذاری انتقال فاضلاب نتیجه نداد و همچنان آب و فاضلاب این طرح ها را به کُندی اجرا می کند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: مسدود شدن یک مسیر از این بلوار موجب افزایش بار ترافیکی خیابان «گلچهره»، افزایش نارضایتی عمومی ساکنان منطقه جولان و حرکت خلاف جهت خودروها در شب ها شده است.

سرهنگ جمالی افزود: حرکت خلاف جهت خودروها هنگام تاریکی هوا و حضور نداشتن عوامل پلیس، موجب افزایش سوانح خسارتی در بلوار آیت الله تالهی شده است.

به گفته وی، به رغم تلاش مسئولان آب و فاضلاب برای تمدید دوباره زمان اجرای این طرح، پلیس مانه از ادامه حفاری تا تعیین تکلیف موضوع می شود.

نظر شما