شناسهٔ خبر: 49697515 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

از عنوان Far Cry 6 چندین تریلر جدید با حضور جانکارلو اسپوزیتو منتشر شد

علیرضا کریم‌خان زند

صاحب‌خبر -

امروز کمپانی یوبیسافت (Ubisoft) نه یک بلکه چهار تریلر جدید از عنوان شوتر و دنیای باز Far Cry 6 با تمرکز بر شخصیت آنتون کستیو (Anton Castillo) منتشر کرد.

در تریلرهای منتشر شده از این بازی با این وجود که نگاه‌های کوتاهی به گیم‌پلی Far Cry 6 نیز انداخته می‌شود، اما تمرکز اصلی تمامی تریلرها بر بازیگر شناخته‌ شده‌ی این عنوان یعنی جانکارلو اسپوزیتو (Giancarlo Espositio) است که نقش رهبر دیکتاتور جزیره‌ی یارا (Yara)، آنتون کستیو را بر عهده دارد.

شما هم‌اکنون می‌توانید در قسمت زیر این تریلرها را مشاهده کنید:

دریافت با کیفیت ۱۰۸۰p

دریافت با کیفیت ۱۰۸۰p

دریافت با کیفیت ۱۰۸۰p

دریافت با کیفیت ۱۰۸۰p

در صورت تمایل می‌توانید برای مشاهده‌ی ویدیوی مربوط به تعامل گیمرها با حیوانات Far Cry 6 به این قسمت مراجعه کنید. همان طور که در این بخش خواهید دید، در این بازی امکان نوازش سگ‌ها، مرغ‌ها، اسب‌ها و حتی پلیکان‌ها وجود دارد. همچنین می‌توانید از حیواناتی که با شما خو گرفته‌اند در مبارزه با نیروهای کستیو استفاده کنید.

Far Cry 6 که در ابتدا قرار بود در زمستان ۱۳۹۹ منتشر شود، پس از تاخیری به نسبت طولانی بالاخره در روز پنج‌شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ (۷ اکتبر ۲۰۲۱ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس، رایانه‌های شخصی، استیدیا و آمازون لونا عرضه خواهد شد.

همچنین طبق گزارشات منتشر شده، این بازی ۳۹ گیگابایت از حجم کنسول پلی‌استیشن ۵ گیمرها را اشغال خواهد کرد. البته این حجم بدون در نظر گرفتن بهینه‌ساز روز انتشار تخمین زده شده و بد نیست که برای نصب Far Cry 6 حدود ۶۰ گیگابایت فضای خالی آماده داشته باشید.

نظر شما درباره‌ی Far Cry 6 چیست؟ آیا این تریلرها توانستند شما را برای مقابله با آنتون کستیو هایپ کنند؟ به نظر شما این بازی ارزش خرید در روز انتشار را دارد؟

Far Cry
Ellie

نظر شما