شناسهٔ خبر: 49694050 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تمدید طرح ترخیص فوق العاده خودرو‌های توقیفی در البرز

سرپرست پلیس راهور البرز از تمدید طرح ترخیص فوق العاده خودروهای توقیفی در استان البرز خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،سرهنگ حمدالله رحمتی پور، سرپرست پلیس راهور البرز گفت: طرح تسهیل در ترخیص فوق العاده خودرو‌های توقیفی که از ۱۸ خرداد ماه سال جاری آغاز شده و علی رغم اتمام مهلت ۲ ماهه آن، به منظور رعایت حال شهروندان با تدبیر رئیس پلیس راهور ناجا تا ۱۸ مهرماه تمدید شد.

سرپرست پلیس راهور البرز  بیان این که طی ۲ سال اخیر برای رفاه حال شهروندان اقدامات و خدمات گسترده‌ای توسط پلیس راهور به مردم ارائه شده است افزود: طرح تقسیط جریمه‌های رانندگی (برای اولین بار در کشور) نوبت دهی اینترنتی، طرح کاهش مراجعان به پلیس راهور، سیستمی کردن توقیف و رفع توقیف قضائی، ترخیص خودرو، موتورسیکلت‌های رسوبی و ... از جمله این اقدامات است.

او با اشاره به این که هزینه نگهداری در پارکینگ‌ها برابر تعرفه سال ۱۳۹۴ محاسبه خواهد شد گفت: برای ترخیص نیازی به پرداخت خلافی نیست و امکان پرداخت خلافی به‌صورت تقسیط یک ساله وجود دارد و جرائمی که به علت دیرکرد ۲ برابر شده‌اند، مورد بخشودگی واقع می‌گیرند.

سرپرست پلیس راهور البرز افزود: خودرو‌های فرسوده و همچنین خودرو‌هایی که هیچ گونه سابقه‌ای در سامانه شماره گذاری پلیس ندارند از این خدمات مستثنی هستند.

سرهنگ رحمتی پور همچنین در خصوص پرداخت عوارض و داشتن معاینه فنی خودرو‌های توقیفی گفت: هیچ الزامی برای پرداخت عوارض شهرداری برای خودرو‌های ترخیصی و همچنین نیاز به معاینه فنی وجود ندارد و مالکان یا متصرفان بعد از ترخیص لازم است نسبت به پرداخت و انجام آن‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/خ

برچسب‌ها:

نظر شما